![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Ja vielä lisää vääntöä: Pakettiautoluokituksella ei uuden direktiivin pohjalta ole juurikaan merkitystä. Korimalli ratkaisee. Se on fakta. Tiedän tapauksen, jolla on tullin paperit siitä, että -89 mallin maasturin saa 7 hengen pakuksi kun on maksanut 30 % autoveroa vastaavaan kotimaiseen auton hintaan verrattuna. Auto on Saksasta. Sille löytyy pakutyypitys mutta sillä ei ole tämän asian kanssa mitään merkitystä. Täysi autovero pitää maksaa Suomi-autosta, mutta tuotaessa auto ulkomailta on tullauspolitiikka erilainen. Ja nimen omaan kun auto on rek. ennen 31.7.1990 ja siinä on PTO, homma toimii tasan niinkuin aiemmin kirjoitin. Ja jos tulli on mokannut niin voi voi, siihen voi aina vedota oman auton tuontitapauksessa... TT Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ei ny ihan kuka tahansa..:) | Petkele | Chit-Chat | 1 | 30.10.2007 20:22 |
onko ihan ok | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.09.2007 18:22 | |
TUONTIMAASTURI SUORAAN HUOLTOAUTOKSI, AUTOVERO? | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 08.03.2007 19:49 | |
Ihan perseestä | Ex_inkkari | Chit-Chat | 6 | 27.09.2005 09:48 |
Ihan testaan... | Roosa999 | Chit-Chat | 3 | 18.05.2005 17:33 |