Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 23.02.2012, 20:33
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Ainakin jenkkiperissä käytetään vanhaa, pitää vain tietää oikea pinionin mutterin kiristysmomentti käytetyn kanssa. Tuskinpa suitsan perä on sen kummempi. Varmaan jos netistä etsit niin löytyy myös joku momentti paljonko pitää vanhoilla laakereilla pinionin harata vastaan kun sitä pyörittää. Jos ei löydy niin koita vaikka kala vaa'alla ennen yoken/ laipan irrotusta, samaan tähtäät stefan vaihdon jälkeen.

Suosittelen myös ruuvilukitetta väliin, vituttaa jos yoke tai laippa tippuu irti
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysymys SJ410 -85 takalaakereiden vaihdosta ruxu Tekniikka & Jutustelu 2 05.02.2012 21:51
Ostetaan D35 pinionin yoke Mika.U O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 07.11.2011 17:29
Ostettu HJ-60 pinionin laippa Arska-tehtaalta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 15.01.2010 10:24
sj410 perän lukko tomima Tekniikka & Jutustelu 5 19.11.2008 19:20
Suzukin perän laakerin kysymys Pörö Tekniikka & Jutustelu 4 07.06.2007 11:44


Sivu luotu: 01:20 (GMT +2).