Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.02.2012, 19:34
Late:n Avatar
Late Late ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.06.04
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 743
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
tää kuva on kyllä myllylammen nesteeltä
Niin on, melkko tarkkaa havainnointia...
Oltiin siinä lähettyvillä mökillä pörräämässä. Kelkka meni vielä hyvin, mutta mönkkäri ei oikein enää jaksanut Hiidenveden jäällä, liikaa lunta ja vettä jään päällä.

  #2  
Vanha 03.03.2012, 15:53
risukärsä:n Avatar
risukärsä risukärsä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.09
Sijainti: parikkala
Viestit: 298
Perusasetus



mitäs näillä pihdeillä tehdään
__________________
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty"

Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu".

kultapossukerho
  #3  
Vanha 03.03.2012, 16:08
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja risukärsä

mitäs näillä pihdeillä tehdään
Kuohitaan kesälahtelaiset kilpakosijat...?

Ei vaan, tiietää...
__________________
RUMARACING Esla T4
  #4  
Vanha 04.03.2012, 17:12
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Mie puristelisin kaapeliliittimiä johtojen päihin tuommosilla.
  #5  
Vanha 04.03.2012, 17:43
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

  #6  
Vanha 04.03.2012, 17:57
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Oskulla on kuvassa muoviputki?
  #7  
Vanha 04.03.2012, 18:05
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Oskulla on kuvassa muoviputki?
Näyttäis aurausviitalta.
  #8  
Vanha 04.03.2012, 19:14
risukärsä:n Avatar
risukärsä risukärsä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.09
Sijainti: parikkala
Viestit: 298
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Mie puristelisin kaapeliliittimiä johtojen päihin tuommosilla.
Puristellaan joo muttei kaapeli liittimiä eikä johtojen päihin. Näillä voi purkaa ja kasata, reetu jos tietää ni ei kerro vielä
__________________
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty"

Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu".

kultapossukerho
  #9  
Vanha 04.03.2012, 19:58
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.911
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja risukärsä Näytä viesti
Puristellaan joo muttei kaapeli liittimiä eikä johtojen päihin. Näillä voi purkaa ja kasata, reetu jos tietää ni ei kerro vielä
Raatalankoo varten? niputtajalla ollunna...
__________________
Jeep


ISORY
  #10  
Vanha 05.03.2012, 07:40
risukärsä:n Avatar
risukärsä risukärsä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.09
Sijainti: parikkala
Viestit: 298
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Raatalankoo varten? niputtajalla ollunna...
eipäs ou
__________________
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty"

Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu".

kultapossukerho
  #11  
Vanha 04.03.2012, 21:19
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja risukärsä Näytä viesti
Puristellaan joo muttei kaapeli liittimiä eikä johtojen päihin. Näillä voi purkaa ja kasata, reetu jos tietää ni ei kerro vielä
Tietää tietää vaan ei kerro...

Ikinä ei kyl tult omia hommattua, kun oli olevinaan niin kalliit.
__________________
RUMARACING Esla T4
  #12  
Vanha 04.03.2012, 21:25
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

kai määki tämmösen helpon taas

  #13  
Vanha 01.04.2012, 22:54
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja risukärsä Näytä viesti


mitäs näillä pihdeillä tehdään
Tietävil taitaa olla parempaa tekemistä..
__________________
RUMARACING Esla T4
  #14  
Vanha 03.04.2012, 01:25
unclesam:n Avatar
unclesam unclesam ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.08.10
Sijainti: kuopio
Viestit: 137
Perusasetus

Kovin on samannäköset pihdit kun hevosenkengittäjällä
  #15  
Vanha 03.04.2012, 08:00
Mikko_L:n Avatar
Mikko_L Mikko_L ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.04.11
Sijainti: Karkkila
Viestit: 391
Perusasetus

ei muuten oo yksiikään tommosia pihtejä kengittäjillä... ei edes muistuttavia

Mut arvataan vaikka ei hajuakaan... Jonkinlaisten niittien puristamiseen tarkoitetut?

Viimeksi muokannut Mikko_L : 03.04.2012 08:04
  #16  
Vanha 03.04.2012, 08:04
risukärsä:n Avatar
risukärsä risukärsä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.09
Sijainti: parikkala
Viestit: 298
Perusasetus

ei liity hevosiin oikeen niin millään. vinkki autopuolen hommia
__________________
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty"

Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu".

kultapossukerho
  #17  
Vanha 03.04.2012, 08:27
Aaltonen:n Avatar
Aaltonen Aaltonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.09.10
Sijainti: Karuna
Viestit: 344
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja risukärsä Näytä viesti
ei liity hevosiin oikeen niin millään. vinkki autopuolen hommia

JOku muistikuva ton näkösistä pihdeistä et liittyis joidenki vaijerien asennukseen
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
däm Däm dämdädädäädä Part 2 Repro Linkit 8 27.08.2005 15:25
Kaiken maailman kuva-arvoitukset part2... veejii Chit-Chat 11 26.08.2005 09:59
Part numbers Mäddi Vuosimallit 1984-1996 2 14.01.2004 22:07
Which part of PetriSimolin.COM you use? Lars This And That 5 24.07.2003 09:34


Sivu luotu: 16:25 (GMT +2).