Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.02.2012, 15:12
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 719
Perusasetus

Otappa yhteyttä hespa nimimerkkiin,asuu myös sahkussa. Se tulee kattoo et onko missä vikaa.
http://forums.offipalsta.com/member.php?u=8588

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.02.2012, 19:30
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Kai ne napalukot oli kytkettynä lock asentoon kun huomasit että neliveto ei toimi ja jäit kiinni???

Eli kysymyksen tarkoitus on se että onko homma muuten hanskassa vai onko kenties uusi hankinta ???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.02.2012, 00:53
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Kai ne napalukot oli kytkettynä lock asentoon kun huomasit että neliveto ei toimi ja jäit kiinni???

Eli kysymyksen tarkoitus on se että onko homma muuten hanskassa vai onko kenties uusi hankinta ???
Tuossa aiemmassa topiikissa olis vastaus!
mm: Melkein tekis mieli pyytää anteeksi näitä tyhmiä kysymyksiä.....mut ,kun en tiiä, niin en tiiä....."

Ja Nyt topiikin aloittaja on lähettänyt yht. 4 viestiä.

Pitäskö perustaa "juniori-" osio alle 1000 viestiä kirjoittaneille?
Tai professional- osio yli 1000 ->)

Ja pyydän jo nyt anteeksi, että noita aloittelijoita tulee puolustettua; ettei jää hernettä nenään: Anteeksi!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.02.2012, 07:03
Leca:n Avatar
Leca Leca ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.11
Sijainti: Nivala
Viestit: 91
Perusasetus

Kysyvä ei tieltä eksy... niin no näissä offi jutuissa ollaan välillä kaukana tiestä.. ja lujasti kiinni

Joo on eräänkin kerran maasurimies ollu auratulla tiellä naama norsunvitulla, havuja joka renkaan alla ja nappikset freellä
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.02.2012, 11:53
fromroad fromroad ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.12.11
Sijainti: Sahalahti
Viestit: 12
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Murros Näytä viesti
Otappa yhteyttä hespa nimimerkkiin,asuu myös sahkussa. Se tulee kattoo et onko missä vikaa.
http://forums.offipalsta.com/member.php?u=8588
Kyllä,Hespa kävi kurkkimassa hojoo ja tulimme siihen johtopäätökseen , että nelivedon kytkentä servo johon tulee alipaineletkut ja joka on laatikon kyles kiinni saattais olla sanonut sopimuksensa irti.Raamatun päällä tätä on turha vannoo , mut muuten kyllä kaikki muu näyttäs olevan kunnossa niin siitä syystä kyseistä osaa oli helppo syyttää.
Onko kellään tietoo mitä tämä nelivedon kytkentä härpäkkä mahtais esim.käytettynä maksaa ja mistä kannattaa kysellä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.02.2012, 15:07
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Kokeile kääntää letkut ristiin, niin jos menee lukkoon mutta ei aukea, niin vika venttiileissä, ei "kellossa"

ja jos kalvo puhki, niin mullakin ois yksi ylimääräinen, pistä vaikka yv.

(saattaa olla marmoritiskillä, siis toyotallakin niin halpa osa, että uusikin voi olla vaihtoehto, jos olis pakko arvata, niin 30e luokkaa hintaa veikkaisin)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.02.2012, 16:46
fromroad fromroad ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.12.11
Sijainti: Sahalahti
Viestit: 12
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Kokeile kääntää letkut ristiin, niin jos menee lukkoon mutta ei aukea, niin vika venttiileissä, ei "kellossa"

ja jos kalvo puhki, niin mullakin ois yksi ylimääräinen, pistä vaikka yv.

(saattaa olla marmoritiskillä, siis toyotallakin niin halpa osa, että uusikin voi olla vaihtoehto, jos olis pakko arvata, niin 30e luokkaa hintaa veikkaisin)
Täytyypä kokeilla letkujen ristiin kääntämistä,kiitoksia neuvosta.
Ja jos siltä näyttää pistän yv:tä tulemaan kalvosta.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.02.2012, 07:05
fromroad fromroad ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.12.11
Sijainti: Sahalahti
Viestit: 12
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fromroad Näytä viesti
Täytyypä kokeilla letkujen ristiin kääntämistä,kiitoksia neuvosta.
Ja jos siltä näyttää pistän yv:tä tulemaan kalvosta.
Letkut käytetty ristissä.Ei mainittavaa vaikutusta,nelikkovalo vain alkoi toimiin päinvastoin,eli nappiylhäällä valo paloi ja nappialhaalla valo sammui.
Ylemmän letkun , kun irrotti tyhjäkäynnissä ei mainittavia eroja mut alempi reakoi selvästi enemmän eli kierrokset putos selvästi , muuta en huomannut.
Onko kellään hajua mistä sais räjäytyskuvan tosta "kellosta", eli miten kiinni siellä laatikon kyles?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 25.02.2012, 12:13
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Tuolla on jotain kuvia:

http://www.toyodiy.com/parts/q_E_198...ISER_HJ61.html
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 25.02.2012, 12:31
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.710
Perusasetus

syttyykö hojarissa 4wd valo ilman mekaanista anturia jakiksen kytkentäosion luona? jos se syttyy "sähköisesti" alipaine solenoidien konentojen mukaan niin voihan se olla että ap ei mene edes kellolle saakka, aika monessa on tainnut olla puhkiruostumista havittavissa ap putkissa.

mene auton alle ja tökkäät erittäin varovasti paineilmaa kalvolle ja sitten tiedät että tapahtuuko kytkentä osiossa mitään, kelloa voi myös käyttää ylipaineella kunhan ei räjäytä kalvoa.

eräästä hojarista taannoin korjattiin nelikon kytkeytyminen, siellä oli selkeä mekaaninen vika kun kytkentä haarukka oli kulunut niin paljon että se ei yltänyt siitä kytkentäholkkia. ja samalla vahihteiston ja jakiksen laakeritkin meni uusiksi....
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj61 hias neliveto ei pelaa normaalisti Karhu85 Tekniikka & Jutustelu 16 04.01.2013 12:17
HJ 60 neliveto ongelma puskajussi Tekniikka & Jutustelu 4 07.04.2008 20:35
Isuzu Trooperin kummallinen neliveto-ongelma Tekniikka & Jutustelu 9 20.03.2008 09:54
HJ61:sen neliveto ei kytkeydy pois. ugly_hj Chit-Chat 4 29.01.2006 22:41
neliveto-ongelma yhä HJ:ssa (ohi on) Cental73 Tekniikka & Jutustelu 6 04.10.2005 12:04


Sivu luotu: 06:38 (GMT +2).