![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Kharju....teillä oli viritysaste liian korkea =). No joo...muutama kiertokangen/kampiakselin laakeri meni mullakin....luulen vaan, että oli väljiä jo valmiiksi ja sitten kevyitä vauhtipyöriä ilman tasapainotusta jne....ihme että kesti niinkin pitkään. Mutta ihan hyvin kestävät jos vaan kunnossa eikä liian "hipo"...offiskäyttöön taatusti riittävän kestävä konstruktio
Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| m: suzukin kone ja laatikko | KG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 05.10.2007 19:47 |
| m:sj410 kone ja laatikko | puskajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 19.01.2007 18:56 |
| M: Hiluxin kone ja laatikko | offipete | O/M/V Muut | 4 | 09.11.2005 00:40 |
| O: SJ 413 laatikko ja kone apulaitteineen | O/M/V Muut | 0 | 04.02.2004 15:39 | |
| m: HJ 60 kone ja laatikko | O/M/V Muut | 0 | 24.08.2003 07:59 | |