Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 05.05.2004, 21:08
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kharju....teillä oli viritysaste liian korkea =). No joo...muutama kiertokangen/kampiakselin laakeri meni mullakin....luulen vaan, että oli väljiä jo valmiiksi ja sitten kevyitä vauhtipyöriä ilman tasapainotusta jne....ihme että kesti niinkin pitkään. Mutta ihan hyvin kestävät jos vaan kunnossa eikä liian "hipo"...offiskäyttöön taatusti riittävän kestävä konstruktio

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m: suzukin kone ja laatikko KG O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 05.10.2007 19:47
m:sj410 kone ja laatikko puskajussi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 19.01.2007 18:56
M: Hiluxin kone ja laatikko offipete O/M/V Muut 4 09.11.2005 00:40
O: SJ 413 laatikko ja kone apulaitteineen O/M/V Muut 0 04.02.2004 15:39
m: HJ 60 kone ja laatikko O/M/V Muut 0 24.08.2003 07:59


Sivu luotu: 04:40 (GMT +2).