![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei ole turbon öljypohja, kokeilin tuota koneen nostoa mutta joutuis laittaan moottorin melkein konepeltiin kiinni -> todella vinoon. Kattelin jo tuota öljypohjan kulmaa siihen malliin että josko siitä pala lähtis. Olisko yrjöllä mahollisesti kuvaa öljypohjasta, ja mittaa rugosta -> moottorinlohkoon korvallisen läheltä kuskin puolelta.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Öljypohja lienee sama kuin OM606 vaparissa. Sellainen omassa G:ssä vm. -82 vanhanmallisilla rungonkorvakkeilla (auto myyntipalstalla kaupan) ja omatekoisilla moottorikorvilla. Sopii elämään, mutta motti on kyllä lähellä konepeltiä. Kulma on aika lähellä alkuperäistä eli öljypohja lähes vaaterissa proppu alimpana.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Parin tunnin punomisen jälkeen muuttu senttipeli millipeliksi eli saattaa se sinne öljypohjaa leikkomatta mennä.
Mulla on pyöreillä kannatinkumeilla ja taitaa olla että korvallinen on leveämpi kuin kantikkaalla kumilla olevissa. Otin reilu 10mm rungon korvallista kapeammaksi -> kone on nyt suorassa pituuslinjassa runkoon nähden, ja lievästi kallistettuna kuskinpuolelle. Öljypohja jää kyllä hieman vinoon (öljyproppu ylempänä kuin pohjan alin kohta). |
#4
|
||||
|
||||
![]()
HEP!!
"aika" vanha topikki, mut kommentoidaan silti... Nuo pyöreitten moottorikumien korvakot ovat PALJON ylempänä rungossa kun vm. 83-> neliskulmaiset. Ite pähkäilin saman asia kanssa 603 öljypohjan kanssa ja lopuksi laikalla öljypohjasta pala pois. Gee. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tervehys
Tuli sitten vaihettua vaparin tilalle ahistettu, ja siinä rytäkässä tarkotus oli ottaa öljypohjasta pala pois. Mutta ei menny ihan niinkuin elokuvissa, joten turbon öljypohja ilman lisäpahkaa on toistaseksi paikallaan. Kyllä tuo ahistettu moottori on paljon mieleisempi ajaa, tosin tuo pakettiauton (hitaalla ykkösellä) vaiheloota ei ole ihan niitä urheilullisimpia pykältää ![]() Saakeli kohta tullu kymmenen vuotta roikuttua tällä foorumilla, pitäisköhän sitä tuntea itsensä kohta vanhaksi ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
sä olet jo aika muumio...kohta kannattaa alkaa tuunaamaan jo rollaattoria tai pyörätuolia
![]()
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
mä voisin kans liittyä johki old farts drives MB klubiin
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään mersun om603 moottori | landsuiceri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 20.03.2012 05:06 |
Myydään Mersun OM603+5v laatikko | Romurane | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.09.2011 15:39 |
Ostetaan mersun om603 tai 606 moottori | landsuiceri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 17.08.2011 01:49 |
Ostetaan GD350 om603 öljypohja | Gee. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 11.09.2010 08:25 |
O: Mersun OM603 Kansi | Killer-Wo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.03.2007 21:00 |