![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
|
Tossa viikko sitte lentokentällä oli iso rivi diskoja parkissa,tais olla kans englannin kilvissä
|
|
|
|||
|
|||
|
Imatralla monta kertaa bongailtu vihreää erittäin hienoa korotettua ja laiteltua hojoa varapyörä katolla
ja ruokolahdella bongailtu wuoksi off roadin porukoita tallinsa pihassa kun ohite ajelin monena päivänä.. itte ajelin sillä sinisellä hojolla |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
tänä aamuna noin klo 9.00-10.00 välisenä aikana bongattu hämeenkosken porvolassa tumman vihree disco missä näytti ainakin kyljessä olevan offipalstan tarraa + muita tarroja, olin siinä yhellä pihalla just vihreestä pakusta tavaraa hakemassa ku nopeelta vilaukselta huomasin mikä meni ohi
eli olitko se sinä?
|
|
|
||||
|
||||
|
siis taas meni niitä uusia land rovereita karjalohjalla kymmenkunta mutta nyt toisee suuntaa. joku iso neliö tarra niillä oli ovessa muttei taas muista mitä siinä luki..
|
|
|
|||
|
|||
|
voishan sitä poiketa seuraavan kerran kun sinneppäin on asiaa tietysti vain silloin kun tallilla näkyy elämää.. tuli ihailtua tuota siun pirssiä samalla ohi ajaessa!
|
|
|
|||
|
|||
|
Maanantaina hämeenkyrössä musta hj. Nostelin kättä aura-auton repsikan penkiltä
|
|
|
|||
|
|||
|
Svetossa kiskan eessä joku korotettu harmaa HJ, tais olla vinssiä sun muuta himmeliä.. Tais olla yheksän ja kymmenen välis.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
tunnustetaan mutta sininen väriltään on vaan niin paskassa ite bongasin töistä tullessa mattavihreän hiluksin joka on ryttynen ja korotettu ja siisti
|
|
|
|||
|
|||
|
Oli pimeetä
ite olin sillä naperolla liikentees
|
|
|
|||
|
|||
|
olin samassa tullissaki siellä ihan perällä, kuuntelin vaan kun siulla turbo vihelti nätisti röhinöitten seasta törkeesti suolaa tiellä svetossa oli renkaat ja kaaret aivan valkosena kun möykkyytettiin huvikseen pikkuteitä samalla kun kaveri otti olutta tulipahan haettua halpaa tieseliä tankkiin
|
|
|
||||
|
||||
|
Paimion Nesteen nurkilla bongattu tänään n.15.30 viininpunanen gen2 Pajero.
Oli korotettu, isompaa rengast, snorkkeli ja tais siel joku häkkyrä katollaki olla
|
||||
|
||||
|
Kukas se tuli tänään iltapäivällä kahden jälkeen Iisalmen pohjois puolella vastaan vihreellä maasturilla lapa pystyssä.
Itse pöristelin Iisalmen suuntaan tuolla pätkä Pajerolla...
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
|
|
|||
|
|||
|
Oliko Imperion pajero muuten eilen elis torstaina Iisalmessa? Ku hyvin saman näkönen pajero oli savonkadun varressa parkissa (kerenny tarkkaan kahtoo ku ohi ajoin) aamupäivästä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Siinä hotellila olin hommissa ja sai parkkiinkin siihen oven eteen kun siinä oli joku lumikasan pohja mikä ei ollu kellekkään kelvannut parkkipaikaksi
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
|
|
||||
|
||||
|
Toyota-juna Länsi-Texasissa
![]()
www.classicjeepparts.com Viimeksi muokannut Jeeper : 19.02.2012 07:41 |
|
|
|||
|
|||
|
lauantai illal kalevan abc:lla jossain 12pintaan, punanen korotettu rami! komee peli. palstalaisia?
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Kai nuo tuommoset pienet nastarenkaat mahtuu
|
|
||||
|
||||
|
tänään ajeli lahdessa musta pätkäpajero holmasta lahdenkatua pitkin keskustan suuntaan, tulin valkosella hodarilla sun takana mutta jäin sitte kivistönmäen alla liikennevaloihin
|
|
|
|||
|
|||
|
Espoon Matinkylässä himatalon edessä Aapelinkadulla on parina päivänä näkyny punanen pätkäpate valkosella katteella. Itellä on siinä parkkipaikalla tummansininen Jeep XJ.
|
|
|
||||
|
||||
|
kuljettaja ei ainakaan enään käy palstalla, mutta ihte olin repsikassa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo töistä tulossa olin, taisit tulla HJ:llä vastaan.
|
||||
|
||||
|
Jep, koitin lapaakin nostaa mut tais tulla liian myöhään
|
|||
|
|||
|
Oli rajun näkönen laitos =) paljon korotettu? gumit? ite olin limossa tytöille ovea avaamassa...
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |