![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ööö...eikai tuo 4k moottori (1,3litrainen ja alumiinikansi) kovin paljon poikkea Sukisukin 1,3l moottorin painosta? Mulla on ollut nuorempana 4kpl corollia (sekä siviilissä että jääradalla jne) joista pari 4k koneella. Mun mielestä erinomaisen kestävä kone...ja nimenomaan hieman viritettynä hyvä teho/painosuhde. Mutta vaikeahan sitä on 1,3 saada kovin vääntäväksi =) Myös laatikot kesti erinomaisesti, vain yhdestä häipyi pykälät kerralla, ei mitään jurinoita/murinoita muutoin koskaan. Ehkä alkaisin etsimään niitä jurinoita vielä jostain muualta voimansiirrosta kun koneesta/laatikosta.
-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? -- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m: suzukin kone ja laatikko | KG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 05.10.2007 19:47 |
m:sj410 kone ja laatikko | puskajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 19.01.2007 18:56 |
M: Hiluxin kone ja laatikko | offipete | O/M/V Muut | 4 | 09.11.2005 00:40 |
O: SJ 413 laatikko ja kone apulaitteineen | O/M/V Muut | 0 | 04.02.2004 15:39 | |
m: HJ 60 kone ja laatikko | O/M/V Muut | 0 | 24.08.2003 07:59 |