Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 13.02.2012, 21:37
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja La tuskaa Näytä viesti
Ostinpas otsikon mukaisen pelin. Tässä on kierrejousi taka-akseli ja mietin että minkä gr patrollin takajouset sinne pitäis laittaa että nousis perä ylemmäs muttei menis liika kovaksi. Onko niissä edes eroa. Ja pitääkö vaihtaa pidemmät iskarit. Ja mitsu on gen1 korinen.
Jousista en tiedä,mutta ainakin vankkurijpusilla varustetussa pajerossa nuo iskarit rajoittaa aika herkästi ulosjoustoa,eli pidemmät sinne kannattaa laittaa ihan kaiken varalta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: mitsubishi pajero -88 willaa O/M/V Ajoneuvot 0 08.10.2007 17:18
M: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI -99 Pasi66 O/M/V Ajoneuvot 3 13.04.2007 21:40
M: MITSUBISHI PAJERO 2.5 TD -87 O/M/V Ajoneuvot 0 25.01.2006 20:27
M/mitsubishi pajero-89 O/M/V Ajoneuvot 1 13.01.2006 13:27
M: Mitsubishi Pajero 2.5 TD IC -90 bnd O/M/V Muut 5 08.02.2005 21:28


Sivu luotu: 22:12 (GMT +2).