|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
http://www.youtube.com/watch?v=ePTOK...eature=related
Kohdassa 3:37 näkyy aika hyvin pieni akselin kiertyminen...tai palautuminen... |
#27
|
||||
|
||||
elikkäs voiskos tuota entistä tekelettä hyödyntää sillä tapaa että siirtää nuo tangon kiinnikkeet murikan viereen akseliputkeen ja rungosta myös samaan linjaan ja tangon takaosaan vain toinen kiinnityspiste. sillon joutus luomaan melko vähän mitään uutta viritystä? tossa ois kummiskin tuo uniballi tuol rungon päässä vähän pelivaraa antamassa
__________________
kötköttimet on kivoja |
#28
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#29
|
||||
|
||||
selevä, no sitte täytyy rakentaa aivan uusi, eipä tuota laalaan kuvassa olevaa vipstaagii kauaa rakenna. ja jos se meidät pelastaa muilta onkelmilta ni sehää o hyvä
__________________
kötköttimet on kivoja |
#30
|
||||
|
||||
Lainataanpa vähän topiccia kun on puhetta noista traction bareista. Itsellä on traction bar tekeillä, mutta miten paljo vetää 413:sen akseliputkea kieroon kun hitsaa akseliin nuo kiinnikkeet vai onko sillä mitään merkitystä? Pitääkö vetää hitsisaumat ympäri?
|
#31
|
||||
|
||||
http://forums.offipalsta.com/showthr...i+traction+bar
tuollahaa tuota hypetystä on, sieltä vaan vakoilemaan
__________________
kötköttimet on kivoja |
#32
|
||||
|
||||
onkos kellään tommosta porlan pajan tekemää traction baria? iteltä ainekii löytys heti tuolta kaik roippeet semmosen toteutukseen.
__________________
kötköttimet on kivoja |
#33
|
||||
|
||||
ja paljonkos se ainevahvuus tossa suikan akselissa oikeen on? ja oisko hyvä keventää vaikka peräkoukan raudasta nostamalla sitä akselii että mahollisimman vähän vetelis sitte hitsatessa kiinnikettä?
__________________
kötköttimet on kivoja |
#34
|
||||
|
||||
Lainaus:
Akseliputken tarkkaa halkaisijaa en muista mutta aika ohutta tavaraa se on. Tuon topicin ekassa kuvassa olevan traction barin hitsaus ei käytännössä vääntänyt akselia yhtään. http://forums.offipalsta.com/showthr...kiertorajoitin
__________________
Tumpula Racing Team |
#35
|
||||
|
||||
selevä, tuolta toisesta rakentelutopicissa oli tuo traction bar revenny irti niin kuvasta näki sen putken repeemän, siit näki että suurinpiirtein joku 3-4 millii on akseliputken vahvuus eli kyllä luulis ihaa semmosta suhteellista virtaa kestävän.
__________________
kötköttimet on kivoja |
#36
|
|||
|
|||
Oletus: Hitsattavan sauman pituus vaikuttaa sauman vetelyyn enemmän kuin käytetty virta. Eli ei kaikkea kerralla kiinni...
|
#37
|
||||
|
||||
juujuu ei polteta yhteen syssyyn ei polteta, veetään puolukoita välillä
__________________
kötköttimet on kivoja |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rengas lumessa | Heegi | Tekniikka & Jutustelu | 85 | 18.09.2014 13:39 |
Jäljet lumessa | toyovoima | Chit-Chat | 16 | 07.02.2008 16:04 |
Jäljet lumessa | Tapsa_ja_Dumbo | Tapahtumat | 65 | 19.04.2006 19:15 |
lumessa etenemiskyky | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 05.01.2005 14:43 | |
Lukot lumessa | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 30.09.2004 08:42 |