![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vakuutusyhtiö pohjola. Maanantaina lähtee rautiasta helsingistä uus pumppu matkaan. 336 euroo jäi itselle maksettavaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
No siitähän saat vaikka talliin koneen jos se on sieltä liitoksesta vuotanut.
Uskomaton säkä tommonen. Jeesuksen vanha kone kun hajoo niin saa kolmella sataa uuden. Tarviskohan tehdä joku pikkuvika tohon mun panasonicin paskaan ja koittaa samaa ![]()
|
||||
|
||||
![]()
kaikki Jeesuksen vanhat vehkeet on arvossaan
![]() ja oikeesti hyvä että joku saakin joskus Pohjolasta jotain...
|
||||
|
||||
![]()
Elä -MAKE- särje sitä panaa. Ei siittä ole kun noin 5 vuotta kun sen sinne laittelin. Se on vielä niitä vanhanliiton pansuja missä ei kompurat hajoa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ai se olit sää!!!
![]() Mä sittemmin hommasin pikkuluvat ja nyt oon taas koulussa isojen perässä.
|
||||
|
||||
![]()
Lämpötila pomppii ulkona niin rasittavast, et laitoin panasonicin vaan kierrättämään takan lämpöä. Vetäköön ulkomokkula talviunta...
Onks tietoa onks toi 12EKEB kuin susisarjaa? Hyvin se viel ainakin on pärist.
|
||||
|
||||
![]()
Se susisarja oli jokin aikaa sitten sitten. Kaikki on kai jo korjattu. Kompuratoimittajalle teki jousipaja susijousia erän.
Mä nyt haukuin vaan kun se on melkein koko ajan sulatuksella. Mittailin kympin pakkasella, että 50 minuuttia lämmittää ja sit tulee kymmenen minuutin paussi. Ja sisäpuhaltimen laakerit vaihdoin tohonKIN.
|
||||
|
||||
![]()
Mulla kanssa isojen lupien prosessi menossa. Sen pansun sulattelu rumpan saa loppumaan kun modaat sitä ulkokennon lämpöanturia. Laitat vaikka termostaatilla oikean kokoisen vastuksen kytkeytyyn -14c jälkeen loppuu se turha sulattelu. En ole itte pansua modannu muta muita merkkejä ronkkinut kokeilu mielessä.
Onneksi ei tullu pansuja paljoa laitettua, muutama kymmen niitä kompuroita tuli korjattua. Parhaat kompurat levis alle puolenvuoden päästä uusimisen jälkeen. Moni vaihto sillon pansun mitsuun. reetulle onko pansun vuosimalli 2005- 2008 välillä. Noita meni ainakin ckp panoissa. En muista ekeb kuin yhtä korjanneeni ja siinä oli sisäpuhallin äänekäs. |