Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.02.2012, 09:05
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
nostaja ei mahdu ylös työntötangon reiästä
Jep!! Ja jos vedät nokka-akselia ulospäin ja nostajat tippuu nokan ohi, ei nokka liiku enää paljoa mihinkään!! Eli kansi pois vaan...

Ja periaatteessa ei imu- ja pakosarjaa tarttis edes kannen irroituksessa irroittaa kannesta, tekee siitä tosin vähän kevyemmän ja pienemmän leveydeltään, mutta ei tarvitsis irroittaa...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.02.2012, 14:11
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Jep!! Ja jos vedät nokka-akselia ulospäin ja nostajat tippuu nokan ohi, ei nokka liiku enää paljoa mihinkään!! Eli kansi pois vaan...

Ja periaatteessa ei imu- ja pakosarjaa tarttis edes kannen irroituksessa irroittaa kannesta, tekee siitä tosin vähän kevyemmän ja pienemmän leveydeltään, mutta ei tarvitsis irroittaa...
helpompi portattava ku ne on irti
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.02.2012, 15:12
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
helpompi portattava ku ne on irti
Juu, mutta voi olla helpompi irroittaa/kiinnittää sarjat pöydällä!!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.02.2012, 20:03
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Juu, mutta voi olla helpompi irroittaa/kiinnittää sarjat pöydällä!!
helpompi ...ööö.... voitit
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.02.2012, 07:58
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
helpompi ...ööö.... voitit
Ai oliks meillä joku kilpailu tässä??
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.02.2012, 14:05
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Ai oliks meillä joku kilpailu tässä??
nope...

saako ton kannen kasata muka vanhoilla nauloilla?

Viimeksi muokannut Rytari : 10.02.2012 14:09
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.02.2012, 14:20
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
nope...

saako ton kannen kasata muka vanhoilla nauloilla?
Tehdas ilmoittaa että kaksi kertaa saa (eli tehdas ekan ja joku muu sen toisen), sitten on riski että pultti katkeaa (kerran on mulle soitettu Autokeskukselta ja kysytty, oliskos mulla edes käytettyjä kansipultteja, oli ilmeisesti mennyt jokunen poikki), mulla on uusia hyllyssä, tosin ne on uudempiin koneisiin, mutta ainoa ero taitaa olla kanta (kuusiokanta - kaksitoistakanta), kts tuosta: http://www.jamant.fi/kansipulttisarj...56-p-2545.html
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.02.2012, 21:51
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Juu, mutta voi olla helpompi irroittaa/kiinnittää sarjat pöydällä!!
Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä, nimim. kerran imu- ja pakosarjan kansi autossa paikallaan irrottaneena & kiinnittäneenä. Ei ole XJ:n konehuoneessa kovin paljoa tilaa

Toisen kerran suosiolla jätin hilppeet kiinni kun piti kansikin irrottaa. Toisesta mistä tuli vaihtokansi niin sama juttu. Huomattavasti helpompaa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 10.02.2012, 21:50
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä, nimim. kerran imu- ja pakosarjan kansi autossa paikallaan irrottaneena & kiinnittäneenä. Ei ole XJ:n konehuoneessa kovin paljoa tilaa

Toisen kerran suosiolla jätin hilppeet kiinni kun piti kansikin irrottaa. Toisesta mistä tuli vaihtokansi niin sama juttu. Huomattavasti helpompaa

XJ:n konehuoneessa on tilaa kuin lentokentällä kun vertaat vaikka johonkin isolohko jenkkiin tai vaikka pitkällä moottorilla varustettuun pikku Bemariin. Fleetside 454SS peltisarjojen pultit on vittumaiset laittaa samoin kuin 325iA E30 kehäpultit. Jeepistä en ole löytänyt vielä yhtään hankalaa kohtaa vaikka olen niitä osiksi useamman pilkkonut
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 10.02.2012, 22:09
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

No, kieltämättä vaikka B- Omegan konehuone oli V6- koneella aika ahdas verrattuna XJ:nhin kun sieltä piti purkaa kaikenlaista. ZJ:ssä sitten ei ole oikein mitään ahdasta paikkaa ainakaan kasikoneella, siellä on oikeasti hyvin tilaa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 13.02.2012, 20:31
tunabomber tunabomber ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.01.12
Sijainti: Sawo
Viestit: 69
Perusasetus

Aika vaihtaa ilmansuodatin.. ehkä vähän tikusta asiaa mutta kokemuksia? Lähinnä tahikoin vaihtaako kartiomalliseen vapaavirtaussuodattimeen.. onko mitään hyötyä vai peräti päinvastoin? Haulla löysin jopa juttua käyntihäiriöistä jotka aiheutuisivat mahdollisesti kuumemmasta imuilmasta kuin vakiosuodattimella..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 07:12 (GMT +2).