![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Itse kävin tänään tekemässä "vakuutuskartoitusta" tai niinku se täti hienosti sanoi. Tapiolasta ensin yhteenveto ja ihviin. Tapiolan hinnat vuodessa n.2300e. If 1900e. Sis. 3 autoa tai siis 2 ja pajero ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Hyvä ratkaisu. Nyt näitten myrskytuhojen korvauksien maksamisia TODELA PALJON seuranneena voin todeta että IF on korvannut mukisematta tuhojen aiheuttamat vahingot.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Vakuutusten hintoihin olen ifillä tyytyväinen, esim vanha toyota carina ta12 ifillä n 280€ 0 bonuksilla, keskitysaleakin tuli aika hyvin kun oli kaikki koneet siellä. Lähivakuutuksessa oli seuraavaksi halvin 580€, muilla jopa 650-780€ .Vaan eipä tuo korvauspolitiikka ole sielläkään firmassa aivan selvää, itsellä oli vähän auton vakuutuksien kanssa ongelmia ja sivusta olen katsonut kun jätti pitkän pennin maksamatta.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta IF on ainaskin mulla & mun tutuilla korvannu sen mitä pitää, muttei tietenkään ylimääräistä.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-iffistä ei saa harrasteautolle kaskovakuutusta (eli niitä ei sitten voisikaan vaihtaa), käyttöautojen vakuutukset olikin tapiolassa kaikkiaan muutaman kympin halvempia, -kotivakuutus hintoineen ja ehtoineen suurinpiirtein sama -sairaskuluvakuutus on mulla tällä hetkellä sellainen jossa ei omavastuuta, iffistä ei sellaista saa, ja maksaa muutenkin saman verran, kuin tuo tapiolan vakuutus. -henkivakuutuksiä se tyyppi yritti myydä sellaista mikä ei kata samalla tavalla kuin tapiolan vastaava tällä hetkellä, hinta kuitenkin melkein sama. -koirien vakuutuksia ei kans alkanu myymään, kun väitti että kotivakuutus korvaa... eipä taida korvata samassa laajuudessa, kuin erillinen eläinvakuutus, joka korvaa eläinlääkärillä käynnitkin. Loppujen lopuksi kävi sitten ilmi, että tuon kokonaishinnan erotus tulee lähestulkoon yksinomaa tapaturmavakuutuksesta, joka vain sen takia, kun ammattiliitolla on iffin kanssa sopimus, jonka takia hinta noin 200 halvempi kuin tapiolassa. Lupasin kuitenkin että jos saan kaikkiin autoihinin saman liikennevakuutuksen bonuksen, kuin parhaimmassa, niin vaihdetaan vaan kaikki vakuutukset... ei saatu kauppoja. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
viimeks kun vaihdoin yhtiöö niin väänsin kanssa noista liikenne bonuksista että sais kaikkiin täydet tai reilut rosentit, ei onnistunut millään. ei kyllä selvinnyt että miks ei koska yrityksen nimissä olevat autot on kaikki 70% |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Huimat poppilaitteet | Rotta-Racing | O/M/V Muut | 3 | 18.10.2009 09:33 |
Hdj 80:sen Jousien erot? | -Stedt- | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.09.2009 21:07 |
411 ja 404 akselien erot | MOGGI | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.02.2009 11:07 |
suutinnumero erot? | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 03.03.2008 22:56 |
SJ 410 ja 413 erot | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.07.2005 20:40 |