Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 07.02.2012, 21:30
Tractor:n Avatar
Tractor Tractor ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 30.08.07
Sijainti: Paavola Pohjois-Pohjanmaa
Perusasetus

Itse kävin tänään tekemässä "vakuutuskartoitusta" tai niinku se täti hienosti sanoi. Tapiolasta ensin yhteenveto ja ihviin. Tapiolan hinnat vuodessa n.2300e. If 1900e. Sis. 3 autoa tai siis 2 ja pajero 2 traktoria, 3 peräkärryä, kotivakuutus, irtaimistot, kesämökki, henkivakuutukset ja Pappatunturi. Autovakuutukset todella paljon edullisemmat. Pajeroon se lupas heti 70% poonukset vaikka tapiolassa ei ole kuin 40%. Muihin autoihin nousi myös prosentit monella kymmenellä prosentilla. Kotivakuutukset oli hiukka kalliimmat kuin tapiolassa ja pappatunturin vakuutus olis 100e kalliimpi kuin tapiolassa niin se täti tuumasi että jätä sen vakuutus tapiolaan.. Sit meinas tulla kalliiksi tuo vaihto koska kaikki ajoneuvojen ja kärryjen luovarit pitäs viedä sinne konttoriin ja tehdä muutokset. Laskin et luovareita on 13. Siis kesäautot ym. projektit jotka ei edes ole tässä kartoituksessa. Se täti lupas tehdä ne muutokset talon piikkiin JOS nyt vaihdan ifiin. Toisaalta tätäkin topikkia kun lukee ifistä on saanut aika positiivisen kuvan..

-Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89-

-Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86-

http://www.mitsubishi4wd.com
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2012, 21:37
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tractor Näytä viesti
Itse kävin tänään tekemässä "vakuutuskartoitusta" tai niinku se täti hienosti sanoi. Tapiolasta ensin yhteenveto ja ihviin. Tapiolan hinnat vuodessa n.2300e. If 1900e. Sis. 3 autoa tai siis 2 ja pajero 2 traktoria, 3 peräkärryä, kotivakuutus, irtaimistot, kesämökki, henkivakuutukset ja Pappatunturi. Autovakuutukset todella paljon edullisemmat. Pajeroon se lupas heti 70% poonukset vaikka tapiolassa ei ole kuin 40%. Muihin autoihin nousi myös prosentit monella kymmenellä prosentilla. Kotivakuutukset oli hiukka kalliimmat kuin tapiolassa ja pappatunturin vakuutus olis 100e kalliimpi kuin tapiolassa niin se täti tuumasi että jätä sen vakuutus tapiolaan.. Sit meinas tulla kalliiksi tuo vaihto koska kaikki ajoneuvojen ja kärryjen luovarit pitäs viedä sinne konttoriin ja tehdä muutokset. Laskin et luovareita on 13. Siis kesäautot ym. projektit jotka ei edes ole tässä kartoituksessa. Se täti lupas tehdä ne muutokset talon piikkiin JOS nyt vaihdan ifiin. Toisaalta tätäkin topikkia kun lukee ifistä on saanut aika positiivisen kuvan..
Suosittelen
Hyvä ratkaisu.

Nyt näitten myrskytuhojen korvauksien maksamisia TODELA PALJON seuranneena voin todeta että IF on korvannut mukisematta tuhojen aiheuttamat vahingot.
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2012, 22:05
Tractor:n Avatar
Tractor Tractor ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 30.08.07
Sijainti: Paavola Pohjois-Pohjanmaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Suosittelen
Hyvä ratkaisu.

Nyt näitten myrskytuhojen korvauksien maksamisia TODELA PALJON seuranneena voin todeta että IF on korvannut mukisematta tuhojen aiheuttamat vahingot.
Kyllähän se on viisaampia uskottava. Vaihdon kannalla olen itsekkin. Huvittavaa siinä kartoitusessa oli kun se mietti mikä niissä tapiolan vakuutuksissa maksaa, varsinkin näiden autojen osalta.

-Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89-

-Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86-

http://www.mitsubishi4wd.com
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2012, 23:33
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Perusasetus

Vakuutusten hintoihin olen ifillä tyytyväinen, esim vanha toyota carina ta12 ifillä n 280€ 0 bonuksilla, keskitysaleakin tuli aika hyvin kun oli kaikki koneet siellä. Lähivakuutuksessa oli seuraavaksi halvin 580€, muilla jopa 650-780€ .Vaan eipä tuo korvauspolitiikka ole sielläkään firmassa aivan selvää, itsellä oli vähän auton vakuutuksien kanssa ongelmia ja sivusta olen katsonut kun jätti pitkän pennin maksamatta.
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2012, 23:37
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
Vakuutusten hintoihin olen ifillä tyytyväinen, esim vanha toyota carina ta12 ifillä n 280€ 0 bonuksilla, keskitysaleakin tuli aika hyvin kun oli kaikki koneet siellä. Lähivakuutuksessa oli seuraavaksi halvin 580€, muilla jopa 650-780€ .Vaan eipä tuo korvauspolitiikka ole sielläkään firmassa aivan selvää, itsellä oli vähän auton vakuutuksien kanssa ongelmia ja sivusta olen katsonut kun jätti pitkän pennin maksamatta.
Joo, tarkkana saa kyllä aina olla jokayhtiössä, mitä siellä paperissa lukee "Pienellä präntättynä"!!! Lähinnä mitä korvataan, ja mitä ei.
Mutta IF on ainaskin mulla & mun tutuilla korvannu sen mitä pitää, muttei tietenkään ylimääräistä.
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
Vanha 08.02.2012, 12:25
paikkatakki paikkatakki ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 23.10.06
Sijainti: Oulun seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Joo, tarkkana saa kyllä aina olla jokayhtiössä, mitä siellä paperissa lukee "Pienellä präntättynä"!!! Lähinnä mitä korvataan, ja mitä ei.
Mutta IF on ainaskin mulla & mun tutuilla korvannu sen mitä pitää, muttei tietenkään ylimääräistä.
Meilläkin kävi iffin edustaja tekemässä "vakuutuskartoituksen". Edustaja olisi erittäin mielellään myynyt kaikki vakuutukset iffistä, kun tapiolassa kokonaisuus oli noin 200€ vuodessa kalliimpi. Pikkuisen kun noita vakuutuksia rupesi penkomaan kävi ilmi että:
-iffistä ei saa harrasteautolle kaskovakuutusta (eli niitä ei sitten voisikaan vaihtaa), käyttöautojen vakuutukset olikin tapiolassa kaikkiaan muutaman kympin halvempia,
-kotivakuutus hintoineen ja ehtoineen suurinpiirtein sama
-sairaskuluvakuutus on mulla tällä hetkellä sellainen jossa ei omavastuuta, iffistä ei sellaista saa, ja maksaa muutenkin saman verran, kuin tuo tapiolan vakuutus.
-henkivakuutuksiä se tyyppi yritti myydä sellaista mikä ei kata samalla tavalla kuin tapiolan vastaava tällä hetkellä, hinta kuitenkin melkein sama.
-koirien vakuutuksia ei kans alkanu myymään, kun väitti että kotivakuutus korvaa... eipä taida korvata samassa laajuudessa, kuin erillinen eläinvakuutus, joka korvaa eläinlääkärillä käynnitkin.

Loppujen lopuksi kävi sitten ilmi, että tuon kokonaishinnan erotus tulee lähestulkoon yksinomaa tapaturmavakuutuksesta, joka vain sen takia, kun ammattiliitolla on iffin kanssa sopimus, jonka takia hinta noin 200 halvempi kuin tapiolassa.

Lupasin kuitenkin että jos saan kaikkiin autoihinin saman liikennevakuutuksen bonuksen, kuin parhaimmassa, niin vaihdetaan vaan kaikki vakuutukset... ei saatu kauppoja.
Vastaa lainaten
Vanha 08.02.2012, 14:20
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja paikkatakki Näytä viesti
Lupasin kuitenkin että jos saan kaikkiin autoihinin saman liikennevakuutuksen bonuksen, kuin parhaimmassa, niin vaihdetaan vaan kaikki vakuutukset... ei saatu kauppoja.

viimeks kun vaihdoin yhtiöö niin väänsin kanssa noista liikenne bonuksista että sais kaikkiin täydet tai reilut rosentit, ei onnistunut millään. ei kyllä selvinnyt että miks ei koska yrityksen nimissä olevat autot on kaikki 70%
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Huimat poppilaitteet Rotta-Racing O/M/V Muut 3 18.10.2009 09:33
Hdj 80:sen Jousien erot? -Stedt- Tekniikka & Jutustelu 5 10.09.2009 21:07
411 ja 404 akselien erot MOGGI Tekniikka & Jutustelu 1 01.02.2009 11:07
suutinnumero erot? petrool Tekniikka & Jutustelu 9 03.03.2008 22:56
SJ 410 ja 413 erot Tekniikka & Jutustelu 6 23.07.2005 20:40

Sivu luotu: 14:21 (GMT +2).