500l/min,voimavirta(jos haluaa sellaisen minkä tuotto kattaa ilmatyökalujen vaatiman ottotehon tarpeen)Pieni kompressori,lyhyt ikä.Nyt tulee sit näitä,mulla ainaki toimii 180ltralla,mut ei se mitään,toimii ne sen aikaa kun säiliössä on painetta.kompressorin koko pitäis olla helppo mittelöidä,kun jättää ilma säiliön pois ja pelkällä kompressorilla pääsis kokeileen kerkeääkö kone tuottaa tarvittavaa painetta.konetta hankkiessa on hyvä tietää että näissä nykykompressoreissa on tuoton ilmoitus imutehona,mikä ei ole sama ku painepuolen tuotto.ilmakoneiden aatelia on atlas copco,sen tohtii ostaa käytettynäkin,eipä paljon muita.Paras hintalaatusuhde on kawasakin ilmakoneissa.Täytyy muistaa ,ilma työkalua ostaessaan että,mitä halvempi ilma kone,sen enemmän tarvii ilmaa toimiakseen(se vain on näin)Sinähän pate näppäränä kaverina teetkin sellaisen todella mieluisan kompressorin itsellesi,ja ennen kaikkea hiljaisen.kylmäkone miehiltä kysyt jonkun kylmähuoneesta yli jääneen koneen(mulla on 750l/min)sitten vain säiliö,painekytkin ja vanha kontaktori käynnistysreleeksi.se on niin hiljainen ku rankku tyhjäkäynnillä ja laakereille on paineöljy voitelu.joku voi tietysti kertoa tähän ettei se kestä,mut mulla tulee seitsemäs vuosi syksyllä täyteen.Minä sain ostettua sairaalaremontista kolme noita koneita(arvatenkaan niitä ei enää ole yhtään reservissä)Älä kuitenkaan laita kovin alimittaista kompuraa,se jos mikä vituttaa niin pitkään ku se sirkkelöi tallin nurkassa...Farmi laitteelta saa kokonaisia,tai osina kasattavia kompressoreita joka lähtöön,jos haluat valmiin laittaa(mut on niissä hirvee se meteli

isojoen konehalli(maaliskuussa avannu ouluunkin uuden toimipisteen.)ja sellasta...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!