![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
urbaani legenda
eikä vedetä taas koko hernepussia nenään |
#3
|
||||
|
||||
![]()
En sitä noin tarkottanu, vaan täsmensin jyrdenin kirjotusta.
Molemmista saa simmitettyä aivan hyvät iskarit... Lainaus:
Tuossa muuten paaljo juttua evo-runkosista: http://kelkkalehti.com/keskustelu/in...p?topic=4195.0 Vastaava ketju g-typestä: http://kelkkalehti.com/keskustelu/in...p?topic=8233.0 Ja tuolla esim. 440 reveistä: http://kelkkalehti.com/keskustelu/in...?topic=29675.0 Hieman harrastuneisuutta siis vaatii, saman ikäluokan lynxeissähän perusmoottori on sama... Ja löyty pikku kaivelulla 2000-lukuisista 440-lyneistäki tarinaa http://kelkkalehti.com/keskustelu/in...p?topic=8834.0 Lainaus:
Ite ajoin nuoruuden eli 12-20vee fööneillä, 250:stä 550:iin asti ja aina sopivasti tehokkaampi/parempi laite alle. Milloinkaan ei tullu kuskista kuljettajaa. Ja väitän että ajotekniikka tuli paljo paremmin tutuksi, kuin että ois ajanu nestekoneisilla. Ainaki itelle se sen reilu 3te ottaa kilsoja, että tunnet sen laitteen joka tilanteessa... Baska puhetta että joku sadan kilsan kokemuksella laitteensa tuntis, näitäki essonbaariväittelijöitä kyliltä löytyy. Eli kelkan hankkijoille esittäsin kysymyksen: Halutako nopean kelkan, vai haluatko nopeaksi kuskiksi? Alitehoisella oppii tekniikan paremmin/nopeammin. Ja taitojen kehittyessä kalustoa päivittämään. Ei nuihi kannata rakastua. Sekä tietysti ajopaikkojen/tarpeiden mukaan se laite. Tehokkaalla kelkalla sitte voi ajaa suorilla miljoonaa, jos mutkissa jääki niistä muista jälkeen. Ja joo, muuutama vuosi tosiaan ollu kellkailu ykkösharraste, mielipiteet vahvoja ja kova mies väitteleen hyvässä hengessä, eli ei herneitä kelekkään... Viimeksi muokannut macro : 06.02.2012 20:45 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hienoo et tullu näin paljo vastauksia.. kiitos siitä. Kestääkö noilla millään hypätä yhtään vai pitääkö tehä muutoksia ?
__________________
VW TARo -89 2.4D 4x4 MB W126 -85 500SE MB W211 -05 E500 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
3 sarjan ski-doon mxz 440 vois olla aika passeli, http://www.nettimoto.com/ski-doo/mx-z/1254961 tehoa reilu90 hp ja kevyt viedä. 2000€ päälle hinnat ja vaikka kuinka olis ajoporukassa samanikäluokan 800cc niin ei tarvi takavaloja kattella. Sitten se x malli vielä jos löytyy. Noi 440 kun sinne kilparadoille suunnattu niin vakiona vahvistettu telasto, toki jos revittelemään rupeat niin iskarit tarvii simmittää sinulle hyviksi ja alusta säädöissään muutenkin, silti todennäköisesti jotain menee rikki, jos ei muuta niin tottumaton kuski
![]() ![]() Viimeksi muokannut axu87 : 07.02.2012 00:11 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
On muute hirvee hinta, omani kustansi yli tonnin vähemmän, ja historian tunnen, eli ei oo "kisarassi", harrastepohjalta on krossiradalla ajettu, mutta ei viivalla hampaat irvessä. X mallit skippadoolta, RC mallit lyneltä on niitä hieman parempia alustan suhteen, ja nelinelikympit niitä kisamalleja. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
tänään skidoo joku mzr tai semmonen - 10 vuosmalli. kesken ajon ajovalot mykäks ja kaikki vikavalot palamaan. ei löytyny vikaa mutta molemmat ajovalo polttimot palanu.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mistä kannattaa ostaa tikkaat + kävelysilata talonkatolle | Cental73 | Chit-Chat | 8 | 25.08.2009 12:07 |
Kumpi kannattaa ostaa Hilux vai King cab? | KJ-Wilho97 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 22.05.2006 21:27 |
mistä kannattaa aloittaa??? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.10.2005 18:05 | |
mikä kannattas ostaa | hape | Yleiset | 0 | 18.04.2002 19:30 |
Valittaminen kannattaa aina | Lars | This And That | 0 | 15.02.2002 01:47 |