![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Nyt vituttaa selkäkipu. Meni vissiin selkäranka poikki tai ainakin siltä se tuntuu. Irrotin japsista etupuskuri potkimalla (ei irronnut vaikka ruuvasi kaikki ruuvit irti) ja jotenkin siinä sitten irtosi kaikki nikamat lantion seudulta ja välilevyt ovat varmaan koko matkalta kylkiluiden välissä. Särkylääkkeistä ei ole apua. Pitää vissiin ostaa sellainen selkäkippi mihin saa mennä jaloista roikkumaan...
|
|||
|
|||
![]()
Sukulaismiehen edesmeno. Ei siinä muuten mitään mutta kun tieto asiasta tulee paikallislehden kuolleita-osastolta. Eipähän tarvii monttubileisiin mennä...
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuo perkeleen ilmalämpöpumppu pörisee ku mikäkin helvetinkone tuolla parvekkeen alla. Ens kesänä saa siirtyä kellariin ni ei kerää jäätä.
|
|||
|
|||
![]()
Se kun kävelee auton luo ja siä on joku saatanan liisa valokuvaamassa ja lyö viä lämpösen sakkolapun käteen... Tälläkertaa kyl liisa oli vissiin transu tai jotain, kun kovasti se mieheltä näytti...
|
||||
|
||||
![]()
Saattaa kellariin tulla kylmä kun sieltä yrittää pumpata lämpöa sisätiloihin, vai varastoitavaksiko ajattelit sen sinne viedä?
|
||||
|
||||
![]()
Siellä ei ole ku muutama aste pakkasta ja luin testejä siitä kun oli laitettu vastaavaan tilaan.Käyttää ns, maalämpöä eikä jäädy niin herkästi.
|
||||
|
||||
![]()
Ooppelipooppelista hajos sitte lämppärin puhallin.. Saakeli että vetää äkkiä huuruun ja poliisit pysäyttelee ja itkee että huuru pois, minä siinä skrapa kädessä yritän sanoa että kokoajan mut ei kelpaa. Ei sentää sakkoa antanu
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja kyllähän sieltä ensimmäisenä päivänä lämpöä saa, mutta että pitempään ![]() Ja sitten kunse jäätyy kunnolla, niin onko mahdollista että alkaa routimaan? ja oliko kellari talon alla? Nimittäin jos routa vääntelee kellarin palasiksi, niin sehän täytyy korjata, siis säästöäkö? sähkö on halpaa verrattuna korjaamiseen. P.S mulla jäätyy tuo autotallin pumppu, sulatus ottaa noin 2-3 tuntia aikaa, kun käärii pumpun ja 2 kpl auton sisätilan lämmittimiä samaan pressu pakettiin. Viime yönä sulatin seuraavasti: autotalli lämpimäksi 9 kw puhaltimella ja käärin ulkoyksikön pressupakettiin, ja pistin autotalliin jäähdytyksen ilmalämpöpumpulla, tunnissa oli sula 26asteen pakkasessa ![]() (autotallin pumpussa minimilämpötila 16 astetta, mutta rakennettu hämäys termostaatille siten että vaihtokytkimellä saa minimissää 6 astetta) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |