![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Onhan toi uakkeri. Ja joo, kuulat on vaan siellä välissä. Ne liimataan ensin vaseliinilla suunnilleen paikalleen ja vetarit "muljautetaan" kuulien päälle. Murros purkautuu kun vetarit on just oikeassa asennossa muuten kompleksi pysyy kasassa. Jos se purkautuu omia aikojaan niin ekana pitää tarkistaa tappi 27 ja vastapelti 28, joka usein menee lyttyyn.
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En muista nähneeni osaa 27 ja 28 lainkaan ![]() Ovat jääneet kai johonkin vuosien varrelle... Oli hyvä tieto tuo ettei murros ole rikki vaikka se on purkautunut. Kiitoksia avusta ![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Trooperin ohjaustehostimen korjaaminen | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 17.11.2011 11:35 |
B-moottorin lohkon korjaaminen | mikkohen | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 30.10.2008 10:02 |
Kattoverhoilun korjaaminen | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.08.2008 21:23 |
Maastomersun korjaaminen "Wanha Wihree" | MikkoVuorsola | Maasturiprojektit | 47 | 30.12.2007 23:17 |
Kyljellään korjaaminen | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.04.2004 22:59 |