Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Äänestyksen tulos: Pressanvaalien 2012 toinen kierros.
2 Haavisto 47 24,61%
6 Niinistö 144 75,39%
Äänestäneitä: 191. Et voi äänestää tässä äänestyksessä.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 30.01.2012, 00:19
Moppe81:n Avatar
Moppe81 Moppe81 ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 28.04.09
Sijainti: Kuopio
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Kerroppa Moppe mitä homopekka osaa tehdä paremmin kun Sauli presidenttinä. Mitä oot TUTKIMISELLA löytänyt, itse en oo yhtäkään pointtia Haaviston eduks tutkimisellakaan löytänyt. Listaappa muutama jos saataisiin ajattelemisen aihetta.

Varsinainen ulkopolitiikan asiantuntija kun ei edes naapurimaamme istuvaa presidenttiä tunnistanut http://www.iltalehti.fi/presidentinv...44467_pd.shtml
Jos hiukan tarkastelee listaa tehdyistä lakialoitteista niin sieltä näkee ainakin että onkos se Niinisto "koko kansan kamu" vai painottuukohan noi jollekin tietylle alueelle... En nyt tähän härdelliin löytänyt alkuperäistä "uutislähdettäni" mut joku virallinen propaganda sivusto se oli (yle,mtv,yms..) Kopio listasta kuitenkin tuolla -> http://topiassalonen.puheenvuoro.uus...a-eduskunnassa Enkä minä ala muille kertomaan et miksi Haavisto olisi parempi Presidentti. Uskon meinaaten et kaikilla on omat aivot ja niitä kannattaa välillä käyttää myös tutkivaan journalismiin.. Ketään ei ollut tarkoitus suututtaa aiemmalla viestillä mut pisti pirulainen vähän vihaksi kun suurin osa kommenteista kohdistui asiaan joka ei minun mielestä kovin oleellista ole homman hoitamisen kannalta... Peace!

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty kierros HJ:n ovia tepa78 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 15.12.2011 17:59
toinen myyty toinen jää..... tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 14.06.2007 13:06
O: kierros 33" renkuloita pee O/M/V Renkaat ja vanteet 0 18.12.2006 19:10
O: Karkea 33"x12,5"x15" kierros O/M/V Muut 0 12.04.2005 18:50

Sivu luotu: 20:42 (GMT +2).