![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Eikai kukaan niin hullu ole että kuvittelee poliisin tulevan paikalle jos sinne kertoo että naapuri on parkkeerannu autonsa täysin laillisesti kadun laitaan... ![]() ![]() Asiallista. Lisää provakaatiota peliin vaan...
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]()
minä melkeen toivon että ois joku naapuri ketä vois kiusata
![]() eihän se pitemmän päälle kivaa ois mutta tälläsenä adhd vammasena minä voin tulla kyllä kaveriksi sinnekki ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän sitä voi "korjata"...
Tuli tehtyä kokeilun fillarin sisäletkulla, ja siitä tuli tarpeeksi mölinää ettei ees oma pinna kesti... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mua vituttaa ateistina naapurin puolesta. Hän on jumala mutta kukaan ei usko häntä. jeesuskin asuu ihan tässä lähellä mutta kukaan ei usko sitäkään. Naapurilleni, Reiskalle tämä asia on kovin vaikea. Kertoikin tuossa kesällä kun oli tulossa lenkiltä että pitää vissiin lopettaa itseensä uskominen kun ei edes uskovaiset usko häneen. Kerroin hänelle että olen ateisti ja hän hyväksyi sen täysin. Hänen akkansa on myös ateisti mutta se on kuulemma ihan normaalia. Reiska eli siis jumala kertoi että uskovaisten suvaitsemattomuus on verrattavissa täysin islamin uskon suvaitsemattomuuteen. Ihmekkös tuo, uskontoina ne ovat "veljekset". Jeesuskin oli "Ählämi". ![]() Onneksi oikeat uskovaiset ja muut noidanpolttajat ovat anteeksiantavaa sakkia niin voimme seuraavassa topikissa olla taas parhaita ystäviä. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Näin agnostikkona on mielenkiintoista aina seurata uskontoa koskevia juupas eipäs väittelyjä ja niiden loputtomuutta
![]() Henkkoht olen sitä mieltä että semmoisia asioita mitä ei kertakaikkiaan ole mahdollista tietää niin on turha spekuloida. Varsinkaan verissäpäin. Joka asiasta on yhtä monta mielipidettä kuin on mieltäkin ja faktoiksi en laske niistä ainuttakaan. Itse olen aina löytänyt jotain tärkeämpää tekemistä kuin uskonasioista kinastelemisen. Tietysti tuputtajat nostaa kierroksia jenkakelloon ja mittarit punaiselle hyvin nopeasti, oli asia mikä hyvänsä. Itseäni ei komentele kukaan muu kuin virkavalta ja pomo ![]() Kohteliaasti selvitin jehoville että missä yksityisalueen rajat kulkevat kun jäivät pihasohjoon kiinni kotteronsa kanssa ja niitä traktorilla hinailin veks, asia tuli ymmärretyksi ja kaikki olivat tyytyväisiä ![]() Viimeksi muokannut Reisrdok : 27.01.2012 13:51 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Jottei menisi OT:ksi niin mua vituttaa kun uskovaiset eivät usko että Reiska on jumala.
|
|||
|
|||
![]()
Se on siinä kun tiede ei vielä ole todistanut ettei menninkäisiä ole. Toisaalta tuskin mitään auttaisi vaikka todistaisikin. Ja perkeles mites sit kun laitetaan atomit eri vaiheeseen ja pamahdetaan jessen olohuoneeseen niin siinä onkin suun asennossa sovittelemista
![]() Nojoo, saarnaan jo omaa sanaani vastaan. Kuitenkin. Tällä hetkellä vituttaa kun aika menee niin hitaasti ja kotonakin voisi röhnätä. Viimeksi muokannut Reisrdok : 27.01.2012 14:25 Perustelu: Ajatuksella luettu uudestaan läpi.. |
|
|||
|
|||
![]()
Tänään sen konttorilta kuulin: "Olisihan se kiva jos kaikilla voisi olla sairasauto" tuumasin sitten siihen että jos minulla siihen olisi kuitenkin mahdollisuus niin eikö sen voisi sallia vaikkei itsellä olisikaan sitä mahdollisuutta. Asia on kuulemma niin päivänselvä ettei ole edes pykäliä löytynyt mikä kieltää.
http://forums.offipalsta.com/editpos...&postid=844694 Vai oonks mie joutunu piilokameraa ?? Viimeksi muokannut Calmari : 27.01.2012 15:24 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |