Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 25.01.2012, 13:20
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killer-Wo Näytä viesti
Ruotsissa on vissiin kaikki toisin, jos ymmärsin oheisesta linkistä. Ihan hienoja yhdistelmiä http://www.skaneslap.se/
Katos kun Ruotsi on liikenneturvallisuuden esikuvamaa, niin siellä kaikensorttisten ajoneuvojen rakentaminen, muokkaaminen ja ajaminen on sallittua kunhan se on järjellisesti tehty Koska Suomessa ajatellaan vain byrokraattien aivoilla eikä järjellä, niin täällä ei saa tehdä mitään.

On se hienoa, jos edes tuo edellä mainittu C1E- luokan muutos todellakin tulee voimaan. Varmaan joku saatanan idioottipäättäjä/ byrokraatti tuohonkin ehtii vielä puuttua. En voi mitenkään ymmärtää mikä on se järki, että voin esimerkiksi Jeepilläni käytännössä vetää isompaa kärryä kuin jollain C1- luokan jenkkipickupilla joka taatusti on turvallisempi vetoauto. Jotenkin aivan ääliömäistä on myös se, että tarttet rekkakortin joka maksaa nykypäivänä ~5000€ siihen, että saat vetää 3500kg kärryä isolla pickupilla joka on kevytkuorma- auto.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 25.01.2012, 20:42
Harde:n Avatar
Harde Harde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.09
Sijainti: Espoo
Viestit: 119
Perusasetus

Kuinkakohan paljon rahaa/polttoainetta/luontoa säästyisi kun kevyemmissä puoliperä kuljetuksissa nuppina vois olla vaikka VW transporter ja kevyempi kärry normaalin setin sijasta.

Viimeksi muokannut Harde : 25.01.2012 20:44
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 25.01.2012, 23:07
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Harde Näytä viesti
Kuinkakohan paljon rahaa/polttoainetta/luontoa säästyisi kun kevyemmissä puoliperä kuljetuksissa nuppina vois olla vaikka VW transporter ja kevyempi kärry normaalin setin sijasta.
Varmaan vähän vastaavasti, jos voisi olla kaupungeissa jakeluautoina noita kaksipaikkaisia pieniä koppiautoja täyskokoisten tonniluokan pakujen sijaan. Mutta kun pikkupakuja ei kannata ostaa, ne maksaa liikaa kun ovat henkilöautoja.

On tämä Suomi yksi vitunmoisten idioottien pyörittämä valtio..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 25.01.2012, 23:23
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Varmaan vähän vastaavasti, jos voisi olla kaupungeissa jakeluautoina noita kaksipaikkaisia pieniä koppiautoja täyskokoisten tonniluokan pakujen sijaan. Mutta kun pikkupakuja ei kannata ostaa, ne maksaa liikaa kun ovat henkilöautoja.

On tämä Suomi yksi vitunmoisten idioottien pyörittämä valtio..
Demarismi, Järjenkäytyön vastavoima joka on fysiikanlakejakin vahvempi voima kumoamaan terveen ajattelun normit.....
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 25.01.2012, 23:38
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

ei muutaku autot moottoriteille ja ruuhkiin parkkiin niin jospa ne ajatukset siitä muuttuu.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 26.01.2012, 20:01
tikpe:n Avatar
tikpe tikpe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.04
Sijainti: Pöljä, Finland.
Viestit: 179
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertura Näytä viesti
Toihan on nähty jo aikaa sitten, melko veikeän näköinen viritelmä. Tässä samassa rytäkässä olisi hienoa jos päättäjät kaivaisivat päänsä pois toistensa perseistä ja sallisivat amerikkalaiset kärryt sellaisenaan ja autojen vetopainot sellaisena kuin valmistaja on ne ilmoittanut. 1.5 ton autojen yhdistelmäpainot kun taitavat olla jo yli 30 000 paunaa, hieman tavallisemmin Suomenkin tieltä löytyvien 1 ton truckien taas aavistuksen alle tuon. Olisi ihan oikeasti vaihtoehto täyskokoiselle puoliperälle pitkän ja kevyehkön tavaran kuskaamiseen, tuossa kun kärryn paino saa olla kymmenisen tuhatta kiloa. Maailmakin pelastuisi kun polttoainetta kuluisi kymmenkunta litraa vähemmän sadalla kilometrillä, ehkä erotus olisi jopa tuotakin isompi.
Olipahan muute perhanan komia kupla!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
voiteluaine suositukset eri autoihin eyeless Linkit 3 19.11.2009 18:39
Armeijan kuorma-autoihin asennetaan turvaistuimet Joske Chit-Chat 14 23.01.2009 17:54
Myydään maasto-autoihin sopivia akseleita JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 15.12.2008 06:57
M: ProMotech diesel tehobokseja kaikkiin autoihin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.11.2007 11:05
Land Roverin koreja RC autoihin.. kokkolanpoika Chit-Chat 1 18.03.2007 18:30


Sivu luotu: 17:32 (GMT +2).