![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Pistetäänkö pieni kilpailu raision ekat kisat ja osallistutaan johonkin hösseli luokkaan kumpi on voittaja saa kunniaa runsaasti. Mä ajasin krossi autolla joka on kans vähän kesken.
|
||||
|
||||
![]()
Olis kiva sanoo et JOOO mut en oikeen uskalla ku toi rakentelu aika on melko rajallista.Yritetään silti
![]()
|
||||
|
||||
![]()
No joko on paljon edistyny?
|
||||
|
||||
![]()
Tottahan toki on edistynyt! Nyt on kauhee mietintä josko 4 linkillä tai sit "range" tyyliin akselit pulttais kiinni.Unibalit 20mm on vaan pikkusen hintavat,mutta hitsattavat laakeripesät jotka on vastaavat mutta yli puolet halvemmat ja kestääkö noi unibalit?Pojan rc cravleria on tullu pyöriteltyy kovin.Nyt saa viisaammat neuvoa nivelten suhteen! Panhardi on tarkotus jättää tästä keksinnöstä pois.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ohjauksessa minulla oli aikaisemmin Hirschmannin 16-milliset nivelet (n. 50€/kpl) ja ne väljistyivät pahimmillaan parilla ajokerralla. Ohjauksessa oli kuitenkin perustavaa laatua oleva virhe, eli nivelet pääsivät pohjaamaan ulosjoustossa. |
|
||||
|
||||
![]()
Minäpä piittaan kustannuksista hyvinkin paljon! Mut ei nyt viittis ihan sekundaakaan tehdä.
|
||||
|
||||
![]()
http://stores.ebay.co.uk/McGill-Motorsports Olisko tuol sopivii nivelii järki hintaan? Itse tilasin omaan ruohonleikkuri projektiin tuolta muutamia pikkusia.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Make: 040 537 33 28 Sillä on jo jonkunverran niveliä ja jos kysyntää tulee riittävästi, niin se voi hyvinkin innostua tekeen niitä lisää. Tare sitä aina välillä "kiusannu" että alkais tekeen niveliä, kun kerran osaa ja sillä on itellä laitteet. Sama heppu on tehny sen sun Kuttulandian kisoista voittaman ohjaussylinterin ![]() |