![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Ei kait vappuviikonloppuna voi ohjelmaa tehdä, kun ei tule formuloita.
Itse lähetin palautetta koko ohjelman tasosta mtv3.fi palauteosion kautta. Muutenkin sen ohjelman taso laskenut rankasti. Formuloista jauhetaan ja jostain rovanperän venekaupasta todella väsyneiden vitsien kera. Lajiesittelykään ei mitään pelasta jos se on samantyylinen kuin tänään tuo supersport 2000 tjsp esittely. Ei mitään käsitystä saanu koko touhusta. -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Viikonlopun Motorforum | myllis | Tapahtumat | 5 | 27.09.2006 16:56 |
| Talman tulokset | myllis | Tapahtumat | 1 | 22.04.2006 21:40 |
| 3 tornin offroad/motorforum | Ipe64 | Chit-Chat | 3 | 13.03.2005 22:05 |
| Talman tulokset | myllis | Tapahtumat | 10 | 05.05.2004 15:42 |
| Talman tulokset | imported_offroadjouni | Tapahtumat | 0 | 29.04.2003 07:41 |