![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
tuo ois kyl toteutus kelponen idea tuo tupla jarru letku systeemi ![]() ääh plasma.. no tänks senverta oon kokeillu et mielummi käytän aga:n letku sahaa ... laikalla aika paljo tulee tuhrattua mut ompahan enempi käsityön leimaa kunhan joskus seuraavan 40 vuoden aikana saan tehtyä oman tallin tuonne tontin nurkkaan ni sinne on pakko hankkia optisella öögalla pelittävä plasma/happi-asetti töhötin. ei mitään tietokone höpöhöpö ohjelmia vaan mustalle pöytä levylle paperista malli ja huva tulaa. kaikenmoista yksityis elämän vaikeutta on ollu täs viime aikoina ni ei oo oikee jaksanu/viittinu ressata enempiä auto hommilla... tänää skarppasin ja kävin töhäyttämäs hiekalla keulan peltejä. puhalluksen jälkee pääskin viel paikan laittoon.. ![]() parit pienemmät paikat ja parit vähä isommat laput joutu hitsaa enneku kelpas. kuski puolen loksu oli hurjasti syöpyny rokoille mut ei läpi mut vaihoin kaik kohat mitkä vähänkä näytti ettei kestäs isältä pojalle. maski pelti oliki jo ihan ok ku aiemmin olin jo laikottanu mädät veks. lukko pellis oliki sit enempi työmaata mut ei mitää mahottomia. ja konepellin nosto käikäleet tuhautin kans. jos vaik ens viikolla sais pohjat päälle. ja hitsailin käikäleitä kone paketin kiinnittämiseen. noihi viel värit päälle ni voiskin näperrellä komentosillan paikalleen. siinäkin on remonttia tiiossa ku vaihe kepit tulee eri kohasta nykyään ylös. ja kyl on persiistä räpsiä kuvia hankookilla vai oliks tää nokia? no meibi nekst time muistan ottaa kameran mukaa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
||||
|
||||
|
juu u. piti tuo koppa vaan läpsästä rungolle ja seon siinä..
no eeihä sitä ny voi jättää käymättä läpi noitakaan pelti osia.. ![]() purin tänää atomeiks kopan ja kurkkasin helman alle ![]() hyi helvetti! eipä siel ruostetta ollu sen enempiä ku eka rempassa jo pohjan paikkasin. hirmu paskanen, möhnänen ja ilmeisesti pirkkaa nautittu ku pohjan suojausta pitäny tehä.. helma putket jääny maalaamatta alapuolelta ja kotelosuoja mämmiä ei ollu iha joka kohassa.eli roudataan koppa puhalluksen kautta paikalleen. ja eiköhä tuoho väliin mahu vähä hitsaamista kumminki ku tekis miel vähä uudistaa reilummalla käjellä tuota keski konsolia. ja aikaahan on acs:ään vaik kui paljo
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#3
|
||||
|
||||
Koppako vai kollpakko?
Joo anna mennä vaan Late niin ko tuntuu hyvältä.
Jätät vaan muutam pirkan vähemmälle jos meinaa lopussa aika käydä vähiin ja yöthän on tunnetusti sitä parasta rakenteluaikaa loppumetreillä. ![]() t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#4
|
||||
|
||||
|
ei täs kuule oo paljoa pirkotettu! säästelen kesäks
ja hyväl mallillahan tää jo on
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#5
|
||||
|
||||
|
FAIL
FAIL 2 tuo ylemmän kuvan johotus tyyli toistuu melkosen monessa virta johossa kojetaulun alla ja oliha siel ollu jo palo likellä ku 2 johtoa oli jo käyny nii kuuman et oli eristeet sulanu ja 1 puoltoist neliöinen johto oli jo menny poikki.. nooh tehhään nyt pieni moternisointi. ei sillä tuo ite johtosarja näytti ehjältä poislukien nuo vivitykset. ja tuo johto kasa on pelkästään näitä, ystävällisesti sanottuna edellisten autosähkö miesten lisä laite asennuksista jääneitä johtoja..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Olen vahvasti sitä mieltä, että rosvoliitinten myynti ja käyttö pitäs kriminalisoida
![]() Rangesta purin 16 neliöisen johon joka tuli startilta ilman sulaketta ja joka oli katkastu sivuleikkureilla ja jätetty tulipeltiin paikalleen
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
akulta + navasta, oikealta edestä oli viety johto kaikista pisintä mahollista reittiä koje taulun alle tietysti kuoritulla päällä ilman mitää eristettä. sieltä löyty syy ihmeelliselle äänelle ja sinertävälle valolle.. huh huh..mut paras tähän astinen viritys on löytyny tästä lava jeepistä! akun + navalta apu solkulle ois pitänt olla iso ja paksu kaapeli. no ei ola ni oli kätevästi tehty oiskoha ollu 6x1,5 johoista ja jokasessa päässä oma rengas apikko. oli käynt vähä kuumana
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |