Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.01.2012, 08:54
MT71 MT71 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.11
Sijainti: Raahe
Viestit: 42
Perusasetus

Ei se kokonaan ole tukossa, normaali lämmöllä kun laittaa puhaltimen päälle niin vähä aikaa tulee lämmintä, sitten alkaa tuloilma jäähtyyn, kun sammuttaa puhaltimen vähäksi aikaa ja pistää uudestaan päälle niin taas tulee lämmintä jne... Tuli mieleen että neste kiertää sen verran huonosti että se ei riitä pitämään kennoa lämpymänä jos puhallin on koko ajan päällä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.01.2012, 09:00
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Siltähän tuo vaikuttas. Ja jos kennon putkistossa on möhnää tarttunut kylkiin niin se ei johda niin hyvin lämpöä enää pois. Varmin tapa tosiaan irroittaa kenno ja puhdistaa se niin. (vastavirtaan niin lähtee helpommin)
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.01.2012, 01:05
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MT71 Näytä viesti
Ei se kokonaan ole tukossa, normaali lämmöllä kun laittaa puhaltimen päälle niin vähä aikaa tulee lämmintä, sitten alkaa tuloilma jäähtyyn, kun sammuttaa puhaltimen vähäksi aikaa ja pistää uudestaan päälle niin taas tulee lämmintä jne... Tuli mieleen että neste kiertää sen verran huonosti että se ei riitä pitämään kennoa lämpymänä jos puhallin on koko ajan päällä.
Jos siinä sinun katiskassa (siis missä?) lämppärin puhalin 0-asennossa varraa lämpöä kennoon joka purkaantuu ilmaan kun puhallin käynnistetään, niin
sulla on joko A)kaikki kennot ahtaat, B) joissakin kennoissa kiertää vesi (siis esim joka kolmas kiertää)

Ja kun et kertonut missä autossa? ongelma on, niin tuo crc on perusturvallinen resepti.

Jos olis joku, esim. hj-61, niin uskaltas pistää sekaan vaikkapa kone astianpesuainetta, jos kuuma kone kiertää 2000........
vesipummppu ei kestä tätä leikkiä pitkäään.

ja vaihtaa parit-neljät kerrat vedet, ja sitten glygolit koneeseen....
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.01.2012, 06:30
MT71 MT71 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.11
Sijainti: Raahe
Viestit: 42
Perusasetus

Pajerosta on kyse, kansi ois peräkontissa pitää hommata vielä tiivisteet ja vesipumppu, kaikki muut ois jo valmiina. Voihan se olla että johtuu kannestaki, pitää ottaa työn alle kuhan jaksaa.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
jäähdytin, syyläri


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jäähdyttimen siirto taakse? Mutamies Tekniikka & Jutustelu 59 16.11.2010 16:27
Jäähdyttimen siirto taakse? Jp Tekniikka & Jutustelu 1 15.11.2010 19:30
Ostetaan Ostettu Jäähdyttimen siivekkeet PikkuMyy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 20.07.2009 16:31
Jäähdyttimen paikkaus _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 19 11.10.2007 09:40
Jäähdyttimen kennolle oksasuoja pkarlstedt Tekniikka & Jutustelu 11 05.12.2005 10:59


Sivu luotu: 18:28 (GMT +2).