Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.01.2012, 20:46
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 912
Perusasetus

Hieno kilpailu, vaikka ei käytykään kun vitos ja kutos alueella.

Lähdöstä Lehtimäentien alkuun ja vasen etujarru jumissa ja ohjaustehostimen pumppu irti teleneestään. Vasaraa jarrusatulalle ja ei muuta kun takas kisakeskukseen. Pumppuun löyty huoltoautosta sopiva pultti ja saatiin sekin kiinni. Kateltiin että vitosalue aukeaa 20 min päästä eli sinne. Matkalla koputeltiin jarrusatulaa parikertaa.

Vitosalue aloitettiin itäpäästä ja jonkunmatkaa ennen kuuskutosta meni hihna poikki joten laturit ja vesipumppu lakkas pyörimästä. Lisäks huomattiin että takalukko ei toimi.

Ilmastointiteipistä tehtiin uus hihna ja soitettiin huollolle joka oli Kuortaneella kaupassa että tänne päin.

Kymmenen metriä ennen kuuskutosta uus hihna sano poks ja huoltoautoa ei näkyny missään.
Olin neuvonu väärin ja huolto oli kolmen kilometrin päässä Kuortaneelle päin. Matkamerssusta löyty sopiva hihna joten päästii aika pian jatkamaan.

Kuuskutosen länsipuolen märkien paikkojen jälkeen kivellä olevalle rastille noustessa huomasin että ohjaussylinterin letkukarassa on pore ja tutun punaista ölppää
sieltä ruuttaa. Soitto huoltoon joka oli tässä välissä ehtiny Kuortaneella takas jotain asiota hoitamaan jotta tännepäin. Sama paikka, mut tuu varaosaliikkeen tai Nesteen kautta ja tuo aateeäffää.
Matkamerssussa oli varaletku oljyäkään ei menny puolta litraa.

Yks rasti jätettiin muistaakseni ottamatta ja lhdettiin alueelle kuusi.
Pellolla tuli Norppa&Näätä feat. Baxxter vastaan ja kertoi jokipätkällä hajottaneensa molemmat murkut.
Huudetiin oikein porukalla että kivaa, mennään kattomaan. Norppa&Näätä oli ottanu jokipätkän alusta pari rastia joten vähän matkaa oli jäät särjetty, loppumatka meni hiukan hitaammin kun muutama metri eteen ja pari kolme taakse.

Jokipätkä meni ongelmitta läpi. Jokirastien loputtua otimme muutaman rastin kun
Esa sanoi ojanylityksen jälkeen että jarruis on jotain vikaa kun poljin menee
pohjaan. Koitettiin kattoo että mistä on putki/letku poikki mut huomattiin että takaa hantin puolelta oli pohjaanlyötijousen korva repeytyny irti rungosta ja painoi takajarrusatulaan ja renkaan kylkeen. Onneks rälläkällä katkaistu jousenpää ei menny renkaan kyljestä läpi.

Soitto Lalli BJlle joka oli viiden metrin päässä, kiitos muuten Lallille pajotusmahdollisuudesta.. Pikku hiljaa pajalle päin. Takajousitus pohjas pienimmässäkin patissa.

Remontin jälkeen kuivatulle järvenpohjalle alueen pohjoisosaan josta haettiin kutakuinkin
kaikki rastit ja sieltä suunnattiin kivirastille josta kuvakin tuolla aiemmin.

Kivirastin itäpuolella olevia rastejakin koitettiin parin rastin verra mutta koneura koettiin liian haastavaksi ja suunnattiin kohti sillan alla rastia. Siitä käytiin taas LalliiBJn verstaalla, tosin tällä kertaa tankattiin miehet.

Sitten jatketttiin sillalta alueen eteläosaan. Joku kertoi että Hottentotti oli lähteny menemään sinne suuntaan. Puoltoista pari kilometriä mentiin ja saatiin hodari kiinni päästiin ohi ja joku lenkki ajettiin. Sitte tultiin suon reunaa ja päätettiin koittaa yli.

Vellun kanssa päätettiin kävellä yli ettei olis yhtään ylimäärästä painoa. Jostain kohdista meni jalka läpi ja renkaan jälkeen tuli vesi. Onneks ei ollu ongelmia. Ssuon toisella puolella
oli joku piilopirtti jonka nurkilta otettiin jotain rasteja. Sitten lähdettiin tieltä kauemmas ja jollain rastilla hajos etukardaanin laatikonpuoleinen ristikko, kardaanu haarukoineen putos välipalkin päälle ja laatikon puoleinen haarukka siihen päälle. Seurauksena etuvedon ekseli poikki, jakiksesta kuoret halki ja pikkupuoli jumissa päällä. Rodeo Drive ilmoittaa tien vieressä olevalle rastille matkaa 750 metriä. Vinssausta ja Suskalle jalkapallomailaa, kumpaakin paljon kun takalukko on edelleen pois pelistä. Varmaan tunti puoltoista kun päästiin tielle ja siitä lähdettiin kisakeskukseen. Matkavauhti 15km/h

Kolmetuntia 2 min. oli ajoaikaa jäljellä kun päästiin toimistolle, Esa meinas että korjataan mutta ei ollu ehjää etuvedon laakerikantta, ja kotona huomattiin että on muutakin romua jakiksessa. Ilmottamaan toimistoon että tultiin maaliin. Laatikko kasaan ja odottamaan että kuramadot 2 tulee maaliin että saadaan autot lastattua.

Kutosalueeen eteläosa oli todella mukavaa ajettavaa ja pitkä kun mikä, lisää tämmösiä.

Kiitoksia järjestäjille, maanomistajille, kilpakumppaneille ja huollolle.


Oli ajoaikaa

__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.01.2012, 23:41
ravm:n Avatar
ravm ravm ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.11
Sijainti: alajärvi
Viestit: 365
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88 Näytä viesti
Hieno kilpailu, vaikka ei käytykään kun vitos ja kutos alueella.

Lähdöstä Lehtimäentien alkuun ja vasen etujarru jumissa ja ohjaustehostimen pumppu irti teleneestään. Vasaraa jarrusatulalle ja ei muuta kun takas kisakeskukseen. Pumppuun löyty huoltoautosta sopiva pultti ja saatiin sekin kiinni. Kateltiin että vitosalue aukeaa 20 min päästä eli sinne. Matkalla koputeltiin jarrusatulaa parikertaa.

Vitosalue aloitettiin itäpäästä ja jonkunmatkaa ennen kuuskutosta meni hihna poikki joten laturit ja vesipumppu lakkas pyörimästä. Lisäks huomattiin että takalukko ei toimi.

Ilmastointiteipistä tehtiin uus hihna ja soitettiin huollolle joka oli Kuortaneella kaupassa että tänne päin.

Kymmenen metriä ennen kuuskutosta uus hihna sano poks ja huoltoautoa ei näkyny missään.
Olin neuvonu väärin ja huolto oli kolmen kilometrin päässä Kuortaneelle päin. Matkamerssusta löyty sopiva hihna joten päästii aika pian jatkamaan.

Kuuskutosen länsipuolen märkien paikkojen jälkeen kivellä olevalle rastille noustessa huomasin että ohjaussylinterin letkukarassa on pore ja tutun punaista ölppää
sieltä ruuttaa. Soitto huoltoon joka oli tässä välissä ehtiny Kuortaneella takas jotain asiota hoitamaan jotta tännepäin. Sama paikka, mut tuu varaosaliikkeen tai Nesteen kautta ja tuo aateeäffää.
Matkamerssussa oli varaletku oljyäkään ei menny puolta litraa.

Yks rasti jätettiin muistaakseni ottamatta ja lhdettiin alueelle kuusi.
Pellolla tuli Norppa&Näätä feat. Baxxter vastaan ja kertoi jokipätkällä hajottaneensa molemmat murkut.
Huudetiin oikein porukalla että kivaa, mennään kattomaan. Norppa&Näätä oli ottanu jokipätkän alusta pari rastia joten vähän matkaa oli jäät särjetty, loppumatka meni hiukan hitaammin kun muutama metri eteen ja pari kolme taakse.

Jokipätkä meni ongelmitta läpi. Jokirastien loputtua otimme muutaman rastin kun
Esa sanoi ojanylityksen jälkeen että jarruis on jotain vikaa kun poljin menee
pohjaan. Koitettiin kattoo että mistä on putki/letku poikki mut huomattiin että takaa hantin puolelta oli pohjaanlyötijousen korva repeytyny irti rungosta ja painoi takajarrusatulaan ja renkaan kylkeen. Onneks rälläkällä katkaistu jousenpää ei menny renkaan kyljestä läpi.

Soitto Lalli BJlle joka oli viiden metrin päässä, kiitos muuten Lallille pajotusmahdollisuudesta.. Pikku hiljaa pajalle päin. Takajousitus pohjas pienimmässäkin patissa.

Remontin jälkeen kuivatulle järvenpohjalle alueen pohjoisosaan josta haettiin kutakuinkin
kaikki rastit ja sieltä suunnattiin kivirastille josta kuvakin tuolla aiemmin.

Kivirastin itäpuolella olevia rastejakin koitettiin parin rastin verra mutta koneura koettiin liian haastavaksi ja suunnattiin kohti sillan alla rastia. Siitä käytiin taas LalliiBJn verstaalla, tosin tällä kertaa tankattiin miehet.

Sitten jatketttiin sillalta alueen eteläosaan. Joku kertoi että Hottentotti oli lähteny menemään sinne suuntaan. Puoltoista pari kilometriä mentiin ja saatiin hodari kiinni päästiin ohi ja joku lenkki ajettiin. Sitte tultiin suon reunaa ja päätettiin koittaa yli.

Vellun kanssa päätettiin kävellä yli ettei olis yhtään ylimäärästä painoa. Jostain kohdista meni jalka läpi ja renkaan jälkeen tuli vesi. Onneks ei ollu ongelmia. Ssuon toisella puolella
oli joku piilopirtti jonka nurkilta otettiin jotain rasteja. Sitten lähdettiin tieltä kauemmas ja jollain rastilla hajos etukardaanin laatikonpuoleinen ristikko, kardaanu haarukoineen putos välipalkin päälle ja laatikon puoleinen haarukka siihen päälle. Seurauksena etuvedon ekseli poikki, jakiksesta kuoret halki ja pikkupuoli jumissa päällä. Rodeo Drive ilmoittaa tien vieressä olevalle rastille matkaa 750 metriä. Vinssausta ja Suskalle jalkapallomailaa, kumpaakin paljon kun takalukko on edelleen pois pelistä. Varmaan tunti puoltoista kun päästiin tielle ja siitä lähdettiin kisakeskukseen. Matkavauhti 15km/h

Kolmetuntia 2 min. oli ajoaikaa jäljellä kun päästiin toimistolle, Esa meinas että korjataan mutta ei ollu ehjää etuvedon laakerikantta, ja kotona huomattiin että on muutakin romua jakiksessa. Ilmottamaan toimistoon että tultiin maaliin. Laatikko kasaan ja odottamaan että kuramadot 2 tulee maaliin että saadaan autot lastattua.

Kutosalueeen eteläosa oli todella mukavaa ajettavaa ja pitkä kun mikä, lisää tämmösiä.

Kiitoksia järjestäjille, maanomistajille, kilpakumppaneille ja huollolle.


Oli ajoaikaa
hyvä että kutosalue kelpas,sinne eteläpuolelle ei valitettavasti moni ehtiny,olihan siinä lallin kans tehdessä puuhaa,et harmi.pisteetki piti
olla ihan ok...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.01.2012, 18:57
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.365
Perusasetus

Sain sitten viimeinkin väännettyä sopivan palikan jolla saa listat ketkä ovat käynneet milläkin rasteilla.

Html muodossa tästä.
CSV muodossa tastä. <- Esim excelillä saa helposti auki
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offivarusteen Lakeuden Kutsu video pätkä lisätty 4 aukeamalle joker Tapahtumat 277 22.08.2011 12:50
viidakon kutsu ehdoton K- 18 psychobilly Chit-Chat 15 30.11.2007 01:55
FFRP: Kutsu trulez Roleplaying Games 12 21.02.2003 00:03
Kutsu Big Wheels -tapahtumaan tuuli Yleiset 0 23.06.2002 17:39
Kutsu Big Power Meetiin tuuli Yleiset 0 23.06.2002 17:32


Sivu luotu: 00:58 (GMT +2).