![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Siihen en kyllä itse ota kantaa, mutta oletan ettei se niin paljon voi olla ohuempi. Samahan se kai on missä on kunhan osuu kanavaan.
Viimeksi muokannut murkula_ : 18.01.2012 06:12 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
mitä ohjaukselle kuuluu..
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jäykkää on
![]() ![]() Kääntövarsiin olen odotellut pultteja jo kolme viikkoa ja taas huomiseksi pitäisi tulla ![]() Katsotaan nyt jos viikonloppuna pääsisi testaamaan. Sylinteri ja letkut on kyllä paikoillaan ja ne tuntuu ainakin liikkuvan ihan ok. Edellispäivänä kun kävin taas tuossa pulttikaupassa kuulemassa perinteisen "ei oo vielä tullu, soitan sulle huomenna" tulin kotiin ja tilasin kostoksi turbosarjan koneeseen että edes jotain pääsee tekemään ![]() Tankkiakin aletaan kohta tarvitsemaan -> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=93406 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Taas hieman edistystä mutta kuvia tälläkertaa vähemmän.
Viime viikonloppuna tuli tosiaan turbosetti asennettua ja Woimasauhun puutteessa pumpun kimppuun. Pumppu tuli tänään säädettyä ja sauhuakin kuulemma tuli. Mä en itte nähny ku talli oli mustana mutta muija vaan sanoi ![]() ![]() No siitä otin kyllä hieman takaisin ettei nyt ihan hulluks mee. Kaikki muuten ok mutta missäs sijaitsee tappi joka ilmaisee asteet kampiakselilta? Pumpun säätö olisi muuten hanskassa mutta nuo ennakot pitää vielä katsoa... Tuossa mun koneessa on ollut ennen myös ilmastointi ja se jalka jäi autoon paikoilleen kun koneen irroitin. Ettei vaan olis ollu siinä?? Pultit kääntövarsiinkin saapui vihdoin viimeni (samalla kun turbosettikin) Tankkikin saapuu huomenna että eiköhän tämä... Hitto kun välillä ei oo osia eikä pääse oikeen mitään tekemään ni sitte ne tulee kaikki kerralla niin ei tiedä mistä jatkaisi ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
sattuskos tuommosia näkymään, joku tuommonen peltiliparehan siel taitas olla (kaks vikaa kuvaa), ja varmistupa sitten vielä, jotta oot oikealla kierroksella (yläkerran suhteen) ...
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
koneesen meni tässä huollossa myös uusi jakoketju ja siksi tarkistan myös ajoituksen |
#7
|
||||
|
||||
![]()
yrittääx mestari pitää meit pimennossa et on tallissa puuhailtu ??
![]() anteex antamatonta touhua ![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Lisätään nyt vielä karkeat arviot välikardaanista:
Automaatin ja jakolaatikon väli noin 40cm ja korkeusero noin 10cm. Nämä mitat siis "muistaakseni" mittoja |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Mahtaisiko vakionopeusnivel auttaa jyrkkään kulmaan? Siis jos olet tullut siihen tulokseen että kulma on liian jyrkkä...
Hieno auto tulossa... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä miten siinä jakis toteutettu mutta mitä mulla on ollut ja millanen nytkin joopissa on niin saa vapaalle kun ottaa kannen vivustoineen pois ja siirtelee kytkentä holkit "käsin", mutta kokemuksesta voin sanoo että on se välikartaani olevinaan kovin tarkka suoruudestaan ,joopissa on konekin sen takia vinossa että linja olis suorempi...
|