Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 16.01.2012, 18:11
YRJÖ VI YRJÖ VI ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.01.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 68
Perusasetus

G:n JAKOLAATIKKO-ONGELMA
Tarkistin öljyt, täynnä, ja puhtaan näköiset. Öljy Motonetin MAG1 High Performance SAE 80W-90, (en tiedä, minkä verran poikkeaa valmistajan suosituksesta).
Valmistajahan ilmoittaa ölyksi: Gear 80W, mutta tällaista on todella vaikea löytää mistään. Esim palstallakin oleva Nesteen öljysuositusohjelma antaa aivan oikein "Neste Gear EP 80W", mutta sitä ei myydä missään.
Olin yhteydessä Nesteen tekniseen neuvontaan, kysyin heiltä, onko tätä tosiaan joskus valmistettu, vai onko kysymyksessä pelkästään virtuaalinen tuote? Väittivät, että sitä on tehty, ja saattaisi löytyä maatalousalan koneliikkeistä, en vaan ole löytänyt tällaista putiikkia. Yritin myös paria Nesteen huoltoasemaa tilaamaan sitä minulle omien toimitustensa rinnalla, mutta ei kiinnostanut.

No, nyt olen onnistunut tilaamaan 80W:tä Castrolina, saan sen viikon sisällä, katsotaan onko sillä vaikutusta ongelmaan.

Edellä esitetty epäilys renkaista; Loppukesällä ostetut samanlaiset renkaat edessä ja takana.
Vastaa lainaten
 

Luokat
g460, jakolaatikko, ongelma


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron outo jakolaatikko-ongelma Niko Tekniikka & Jutustelu 8 08.03.2015 19:14
SJ jakolaatikko ongelma epäonnensoturi Tekniikka & Jutustelu 3 17.03.2012 23:33
Rockyn jakolaatikko ongelma iriush Tekniikka & Jutustelu 2 28.03.2011 09:25
LJ:n jakolaatikko ongelma Tekniikka & Jutustelu 3 08.03.2006 20:14
Jakolaatikko ongelma? moggirange Tekniikka & Jutustelu 10 31.01.2005 06:05


Sivu luotu: 01:00 (GMT +2).