![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Katottaan mitä tosta jää jäljelle kun käyn nuo läpitte. Tai no, riippuu tietysti että palijo maksat ![]() Eilen tuli ihan tosissaan suunniteltua tuota tuplaturboa. On vaan siinä ja siinä että onko tuommonen s2a liian iso kaksin kappalein koneen kylykeen. Suunnittelin että 123 yhteen ja 456 yhteen vai mikähän näissä koneissa on ''sytytysjärjestys''?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
oliskohan 1-5-3-6-2-4
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pienempi ja isompi sarjaan.
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joku garrett gt37vnt niin on helpompi tehdä,moisella on otettu kapee kantisesta 430hv tehot ulos. Tiettyhän jos haluaa kokeilla tuota tuplaturboa niin onhan se mahdollisuus sekin.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tässähän on nyt ajatuksena se että kun tuo kone on vaparina ikiliikkuja ja turbotettunakin vielä kohtuu luotettava peli niin tuplaturbolla saatas luotettavuutta laskettua sen verran matallalle tasolle ettei tekeminen lopu ihan heti kesken.
Eiku, miten se meni. Pienellä budjetilla alhaalta heräävä tehokas ja luotettava moottori ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Eikös tuo 123 ja 456 ole ihan perus kauraa rivi6 tuplaturboon?
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
mites mese?
|