![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Heh, kiitoksia =) Hei sä nappasit kuvan siitä kun ajoit patrollis viereen? onko koko eroa? jos mahdollista voisit lähettää sen mullekkin tai pistää palstalle =)
|
|
|||
|
|||
![]()
Varmaankin Slayer mun entisellä 61:llä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
miten itse parhaaksi näet - kiitoksia! =)
|
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ison Omenan kellarin autohallissa valkoinen siisti Land Rover.
![]() ![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuntuu toi oma Jee Jee Jeeppi siinä ympäristössä aika räimeeltä peliltä... Renkaat on pienet ja ooltereinit, korotusta on viitisen senttiä ja. No, on siinä sentään pari lommoa ja ovenpainamaa ja vinssi. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|||
|
|||
![]()
Viimeviikolla tuli Porissa toejoella vastaan vanhempikorinen musta hilux, vinssi oli ainakin edessä, ja muutenkin mettäpelin näkönen
Sitten eilen Porissa kauppakeskus iccon parkkipaikalla tumma jeep cherokee isompaa rengastusta ja offipalsta.com- tarra, ja offivarusteen tarra. Sama paikka ja ajankohta, niin tuli myös nähtyä vihertävä king cap jossa itte tehty lava ja isompaa rengastusta. Sitten lisäks olen viel useemman kerran nähny, ja ajellu kalaholmassa yhden pihan ohi jossa musta hj, isot renkaat ja komea isosta putkesta tehty etupuskuri. |
|
||||
|
||||
![]()
Bongattu Kalkkisissa semmonen tilanne että Jeepperin nurkalle alkaa muodostautua joku vihreitten GR-patukoitten hoitolaitos tai vanhainkoti
![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuo kinkkukaappi on täällä T4KE nimimerkillä kirjoittelevan. |
|
||||
|
||||
![]()
4wd hiluxi joku 80 luvun ilman toista taka pyörää kehä1 l länsi pakilan kohilla penkalla
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pyhäjärven alkuasukaskylässä pongattu korkeahko HJ lauantaina päivällä ja illalla. Oli soa:a ja mattamustaa väriä!
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole kyseiset mut kokoero on melkonen.
|
||||
|
||||
![]()
Perjantaina bongasin Huovinrinteen parkkiksella mustan kovakattoisen wrankun 4kpl lisävaloja katolla ja nyt sama laitos seissyt tuossa rauman abcin parkkiksella pari vuorokautta.
|
||||
|
||||
![]() Series -pitkä
Lauantaina Bilteman (Helsinki) parkissa, vinssi keulassa, valoissa suojaraudat ja keltainen 80 lätkä takalasissa.
Parkkeerasin oman Discon siihen viereen, oli kerennyt lähteä ennen meitä. Liekö palstalaisia.
|
||||
|
||||
![]()
Eileen lauantaina klo 10.00 Valkealan absilla kävi pajero offipalsta.com tarrojen kera.
KYM#5 |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
hah patroli näyttää niinku ois madallettu malli
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Toi mun discodatsuni on madallettu
![]()
|
|||
|
|||
![]()
joku oli ajellu torstaina 5.1 ljn tampereen keskustassa kauneushoitola PAKLAAMON edessä ihan kiitettävä lumikasan päälle.. sisko vaan lähetteli kuvaan, mutta ku oon niin käsi niin en osaa sitä tänne laittaa..
|
|
||||
|
||||
![]()
Laita mulle niin pistetään se näytille.
|
|||
|
|||
![]()
komee =) tosin ittelläni vaan vanhempi... ja toivottavasti isompi =)
|
|
||||
|
||||
![]()
tänään lahdessa tuli bongattua punanen hoojii kärry perässä ja joku neitokainen siellä oli ratissa, tullut nähtyä sama laitos useampaankin otteeseen muttei ole tänne tullut siitä aikaisemmin kirjoiteltua. olin sillä valkosella HDJ:llä liikenteessä
![]() |
![]() |
Luokat |
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |