![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Se vaan nyt muuttaa maasturin "tunnelmaa" kun on isot tassut ja sit kun ei omista muita maastorenkaita niin ois mukava vaan saada nuo otteeseen. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
muutama päivä aikaisemmin, olisko ollut 2 vkoa, samasta kohdasta ajoin farkku mersulla!(toki vanhempi, ja 4-matic, jonka pohjan kovettamaan lumeen perät otti kiinni????) Ja itse ajellut tuolla vanhemmalla lc:llä ainakin 205-16, 33x12,5-15, 35x12,5-15 36x12,5-15 ja 38x12,5-15 renkailla (nyt otteessa noista pelkästään tuo viimmeinen noista), ja voin kertoa että maastossa myös renkaan halkaisijalla on merkitystä! Kannot ja kivet kaikkein pahimpia/parhaita osoittamaan ![]() Toki minun kokemukset ovat suurimmalta osaltaan Land Cruisereista, mutta ensimmäisestä "maasto" kokemuksesta on paljon aikaa (vaihdettiin kaverin isän melkein pakasta vedettyyn hj-60 uudet tarvikevanteet talvirenkaineen alle, ja tätä täyskevennettyä akselia ei vanhemmassa hj-60:ssä ollut, joten napakupit jäi pois ![]() Mutta hyvä kuski pärjää huonommallakin, huono kuski ei edes parhaalla! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuuma perien alla tekee ihmeitä kun on upottavaa maata tai paha kannikko/kivikko.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jos otteessa on vaikk 33".
Niin tuskin kukaan alkaa tuolla tien päällä katsomaan jos alla 35". Aika harvalla on noi 35" ja isommat pyörät otteessa. Eli laittaa vaan ne 35" alle ja vaihtaa leimalle vaikka 205... Itsellä on patrollissa 35 12,5 15 otteessa. Ja eikä kukaan ole kysellyt vaikka alla on 37 14,5... Ja tämä oli vain mun mielipide. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
ja jos on ostamassa autoa johon on erikois luvalla esim35:set alla ni pykälien mukaan ne pitäis tippua pois kun omistaja vaihtuu, tosin harva katsuri/ sihteeri sitä huomaa poistaa sieltä, mut näin mulle useampi katsuri sanonu
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nii ja pinnatut,esim. fedimat taitaa olla 33" isommat kuin pienet 35 ":set eli vaikka General grapperit.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ80 ja 33*12,5*15, saako otteeseen? | kaapo | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 05.04.2012 21:55 |
33" RENKAAT OTTEESEEN | carman | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 25.09.2011 20:07 |
Hilux ln-46 33" otteeseen, mutta miten? | fj40 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.03.2010 10:23 |
35" otteeseen | bj-hj bertta | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.07.2009 09:25 |
Chevyyn 35" otteeseen? | Olkku | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.07.2008 00:41 |