![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Nuo ajot työmatka-ajoa 25km ja 60km yhteen suuntaan kevyellä kaasulla (80-90km/h). Seka-ajo 15litraa. Minkälaisilla renkailla pääset 10l? Miten muilla? Muistelen että kun auton joskus laitoin niin tankilla pääsi 650km. Nyt tekee tiukkaa 500km päästä. Tankkiin menee 65-70litraa.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
jos ei halua stroukata tota l6 konetta (tässä vaiheessa) niin kuinka turhaa/ hyödyllistä olis kuiteskin laittaa joku nenäkeppi ja olisko kannen viilauksesta iloa?
http://www.compperformancegroupstore...Code=K68-232-4 Viimeksi muokannut Rytari : 06.01.2012 12:51 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
235/75 15 renkailla tulee enemmän kilometrejä kun pienempi halkaisija 31 10,5 viistoistasilla siksi noilla 235 renkailla pääsee likemmäs kymppiä
__________________
veli-matti |
|
#4
|
|||
|
|||
|
235 renkailla syksyinen yleisrälläys maantiellä n. 11 litraa. Korotus löytyy.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Onko kukaan yrittänyt takoa noita xj:n takajousia parempaan ryhtiin, ja onko lopputulos miten pitkäikäinen? Ammattimies tekisi 50e/pakka jousipajalla. Vai kannattaisiko suosiolla investoida uusiin
Tarkoitus ei ole korottaa, vaan saada auto ainakin vakiokorkeuteen ja vakaammaksi ajaa.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Sanoisin että ei kannata takoa, siitä voi olla hetken ilo ja sitten on taas lässähtänyt perä. Kun kattoo melkein mitä vain XJ:tä niin ei ne takapakat ole kovin kummosessa kunnossa.. hommaa suosiolla kokonaan uudet pakat, säästyy turhalta työltä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
joo, no ajattelin että pakosarjan vaihdon yhteydessä se nenäkin vaihtuis aika soppelisti, samoin suuttimet
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
No ei ni! Jos kone on paikoillaan, pitää ottaa koko keula irti, että nokka-akseli mahtuu pois, pitää tulla ihan suoraan koko lohkon mitan verran eteenpäin, muuten ei tule pois!! Että ei se ihan pakosarjan vaihdon yhteydessä onnistu!! Niin ja kansi pitää ottaa sitten myös pois, muuten ei nokka-akseli tule pois...
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
| Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
| Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
| Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
| Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |