![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Myydään Lainaus:
Myydään |
|
||||
|
||||
![]()
Ei mulla oo mitään 2/4 wd systeemiä, kiintee 4 wd koko ajan?
|
||||
|
||||
![]()
Mä en oo mikään prohvessoori noiden kans mutta sopiskohan ton lukollisen sisuskalut lukottomaan..?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs välitys tuossa etumurikassa on, ja oisko kuvaa ???
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]()
Pari fotoa murikasta, välityksestä en tiedä mikä nois on..
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä ostan ton etuperän ku ei ole näköjään vielä menny!
|
||||
|
||||
![]()
Juu, tuo perä on erilainen kuin mulla.
Taisin jo joskus kysellä, että onko Odesin taka katteita nurkissa?
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Odes ATV 400 Könpijä | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 04.08.2018 07:34 |
Myyty Mönkijän tukkikärry | Samick | O/M/V Muut | 2 | 05.09.2011 20:42 |
Myyty Odes 420 4wd -09 "uusin malli" | MICCOT | O/M/V Muut | 1 | 15.01.2011 14:32 |
mönkijän vinssausta | peedro | Chit-Chat | 12 | 21.11.2009 17:32 |
Myyty odes 4oo atv | artsi777 | O/M/V Muut | 4 | 28.12.2008 14:45 |