![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Joopati joo, eipä se kingi ainakaan yhtään sen huonompi mehäs oo, ku muutkaan retkukeula lava-autot ![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Elekeepäs nyt pojat!!!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kyllä sillä mahtuu...ajolinjoista se on kiinni...
|
||||
|
||||
![]()
Niin on minäkin yrittänyt laittaa 22m parkkiruutuun prisman pihalla
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
takaisin aiheeseen...
mistä ja mihin rahaan saa kingcappiin lukkoja taakse?? mikä oli tuo LOKKA ja mistä ja mihin rahaan niitä saa? oliko jollain tiedossa jtn kiinan sivuja tai vastaavaa mistä moisia saa... isot pojat puhu töissä että hiluxiin saa halvimmillaan 300e takalukko ![]() mutta saako tuommoseen nissaniin.. varmaan toimis tuo kitkalukkokin ku purkais ja shimmais ja kirrais sen... ja semmonen asiakin tuli selvitettyä että dieseliin ei kannata vaihtaa bensan periä kun ne o "pidemmällä" välityksellä
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! Viimeksi muokannut cybress : 06.01.2012 18:52 |
|
||||
|
||||
![]()
LOKKA tuli mulle 4x4garage.fi:stä. Sieltä varmaan kerrotaan lisää ko.lukosta. Hinnan olen onnellisesti unohtanut mutta selkeästi halvempi kuin arb ja silloin kun hommasin lukon niin muita merkkejä ei löytynyt. Oon kyllä ollut tyytyväinen, kiipes lukon kanssa mun sitimaasturi sellaisiin paikkoihin mihin rangellakin oli vaikeuksia
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei olis tuo LOKKA pahan hintanen....
mut niitä ei taijja etuperrään saaha... eikä välttämättä toimikkaan siinä kunnolla ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |