![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Itse oon lärvikirjassa eikä siitä nykyisellään oo ollu enää haittaa. Ei pidä vaan ottaa sinne sellaisia henkilöitä kavereiks jotka ottaa asiat liian tosissaan
![]() Muutamia uusia ja hyviäkin kavereita on tullut sitä kautta, kun löytyy yhteisiä intressejä.
|
||||
|
||||
![]()
Eipä ole haittaa ollut, Oikeastaan helpottanut vaan yhteydenpitoa ulkomaille muihin harrastajiin ja osiakin oon saanut ostettua tuota kautta.
Aika hyvin löytyy ulkomaisia aktiivisia ajoneuvoharrastajiaryhmiä FB:sta, Kun suomessa on melko hiljaista tuo wwII sotilasajoneuvoharrastus......
|
||||
|
||||
![]()
Minä en halua naamakirjaan.
Jos kirja on kiinni varsinkin oikeen paksu kirja naama menee ihan littanaksi ja sekös vasta on ikävää ![]() T Rohmo ps. miten siinä sitten tykkäät joka vi... asiaa
|
|||
|
|||
![]() FB:stä mitään haittaa ole
Mutta tässä on pieni totuuden siemen:
http://www.youtube.com/watch?v=1iZtLi7eoqo |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offipalstan Facebook-ryhmäläiset | IironSika | Chit-Chat | 16 | 03.07.2011 16:32 |
LÄRVIKIRJA [FACEBOOK] | VonLeka | Chit-Chat | 72 | 04.02.2011 02:15 |
Facebook:iin vai ei | Pörö | Chit-Chat | 20 | 22.05.2010 17:05 |