![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ite olen käyttäny äpyleitä vuodesta 1988, enkä pois vaihda ihan helpolla. Toisaalta se johtuu siitä, että mä en osaa säätää noita win kilkkeitä. Emmää silti vihaa win käyttäjiä enkä koneita noin intohimosesti. Molemmat sopii paikkaansa varsin hyvin. Kai tää on joku hipit vastaan insinööripellet -juttu.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuvat ois kivoja.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tälläinen IP67 suojattu Xperia Active on nyt kokeilussa:
http://www.sonyericsson.com/challeng...sistant-whater Näyttö tuossa ei ole järin suuri, Mutta kyllä sillä silti Offipalstaakin selailee ![]() Viimeksi muokannut Jeeper : 14.12.2011 20:20 |
|
||||
|
||||
![]()
Hehh.. Samaten oli mulla niitä takakontin kokoisia puhelimia. On mulla jossain varmaan tallella joku nokia ARP. Aika vaikuttava laitos..
Naureskelin vaan ton nörtti-nollan kiihkoa.. Tuo juttu noista äpylin tuotteista koski muita tuotteita enämpikin.. Itellä on Iphone 4 ollu vuoden ja olen ihan helkatin tyytyväinen. Eihän se täydellinen ole, lähes. Intouduin ostamaan yheltä arvon palstalaiselta iPad 1:n ja se on kanssa hauska vehje. Aika räyhäkkää kun on Tomtompassa 10" näyttö.. Töissä meillä on yhteensä varmaan liki 100 eri äpylin laitetta. Eikä ne ihan paskakasalta tunnu. Ehkä olen elänyt itsepetoksessa liki 25 vuotta.. |
|
||||
|
||||
![]()
Löyty kuvakin. Vuosimallia 1983.
Huomatkaa kosketusnäyttö.. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin | Finnmerchant | O/M/V Muut | 1 | 27.08.2009 19:24 |