Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.12.2011, 12:53
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Mites noiden koneiden lämmöt pitkissä vedätyksissä?
Olen käsittänyt ja mututuntumalla muutenkinkokenut että esikammiodiiselit taitaa lämmetä huomattavasti enempi. Esmes vene käyttöön olisko suorasuihku parempi?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.12.2011, 15:51
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.253
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heikki L Näytä viesti
Mites noiden koneiden lämmöt pitkissä vedätyksissä?
Olen käsittänyt ja mututuntumalla muutenkinkokenut että esikammiodiiselit taitaa lämmetä huomattavasti enempi. Esmes vene käyttöön olisko suorasuihku parempi?
Tuohon voisi olla se yksi selitys että vanhat etukammiokoneet on usein diy virityksiä ja vanhoja louskuja. Kun taas suoraruisku koneet on enemmän tätäpäivää ja jo tehdasturboja ym.

Ja kyllä omassa bertassa on nimenomaan lämmöt ongelmana jos joutuu pitkään menemään täysillä tehoilla...

...Mutta jos systeemi on suunniteltu 90.:lle kaakille ja sieltä se 130 otetaan ulos niin onko tuo ihmekkään.Varsinkaan kun noilla vuosilla alkaa varmaan sitä kyönää olemaan jäähytys systeemi täynänsä.

Vielä lopuksi että meikäläisellä on bertassa DN90 suuttimet DN80 sijaan jotka minulle myytiin isompina ja niillä on jo kohta 150tkm ajettu. Ilmeiseti tuurilla on osunu vielä semmoiseen haarukkaan ettei suihu osu sinne kammion seinämille...

Pitää varmaan joskus taas kaivaa vanhat kirjat esiin ja kertailla hieman juttuja.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.12.2011, 18:23
Jarva Jarva ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.05.11
Sijainti: Valkeakoski
Viestit: 204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heikki L Näytä viesti
Mites noiden koneiden lämmöt pitkissä vedätyksissä?
Olen käsittänyt ja mututuntumalla muutenkinkokenut että esikammiodiiselit taitaa lämmetä huomattavasti enempi. Esmes vene käyttöön olisko suorasuihku parempi?
Ei oo suoraruisku kiva venekäytössä. Riippuu toki täysin veneestä, mut esikammiossa on paljon miellyttävämpi käyntiääni jonka saa vaimennettua helpommin kun suoraruiskun äänen. Ainakin puurunkosessa paatissa suoraruiskun mekkala oli todella ikävä.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
diesel, palaminen, polttoaineet, suuttimet, virittäminen


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Diesel v8:sit. opelman Tekniikka & Jutustelu 34 27.05.2011 09:21
Ostetaan Toyota Lancruiser 3B sylinterikannen etukammio Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.11.2008 17:14
CJ7 Diesel blomi Tekniikka & Jutustelu 12 20.12.2007 18:34
m: 6.2 diesel jeepwillys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.10.2007 18:44
suoraruisku läjä!!! toyota4x4 Chit-Chat 10 25.02.2007 15:07


Sivu luotu: 17:12 (GMT +2).