![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() on jollain sitten ollut hauskaa kun on mennyt pilaa monen ihmisen haaveet tollasella lapsellisella tavalla..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
tää aihe kiinnostais muakin
![]()
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Itse kyseisen auton lähes valmiina nähneenä oli ihan helevetin hyvin tehty,samalla muutoskatsastettu 61:sen turbokone
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
soalla ja pehmeillä jousilla oleva hj on kyllä parempi ajaa tiellä ja maastossa, kun tommonen hdj. oli meinaan aika pettymys kun hommasin hdj ja se on semmonen jäykkä nypytin
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Minkä mittaset noi hodarin vakio jouset ja pumput on??
__________________
Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
kyllä hj:n saa katsastettua kierteille..
kaverilta kysyin ja hetken mietittyään sanoi seuraavaa.. - tukivarret tehtaan tekemät ja et massat piisaa - akseliin ja runkoon saa tehdä itse kiinnitys pisteet - ei yli 150mm korotusta alkuperäseen - varmuudenvuoksi 4 pyöräsuuntaus todistus.. keväällä ois tarkotus moinen projekti toteuttaa.. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
lipposelta saa luultavasti mittojen mukaan tukivarsia myös leimalle
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Laita siihen SOA, löysät latit, traction barit ja kunnon iskarit niin rokkaa. Ei tartte pelleillä puslien ja katsastusmiesten kanssa...
__________________
- eskimo kaenuusta |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Vakio jouset ja kunnon iskarit. Ei ole jäykkä alusta. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Joo, omaani laitoin trailmasterin uudet lehtijouset iskarit ja puslat, tuli kyllä tosi mukavan pehmee muttei keinuva kyyti, esimerkiksi mudventuresilla hanhilammen suolle vievää tietä kun ajoi vanhalla alustalla niin loppu osuudella joka on verraten kuoppainen 60 kmh tuntui tosi haasteelliselta ajaa, kun uudella alustalla riskiretkellä samalla pätkällä pystyi työntään 100 kmh parhaimmillaan ja kyseinen tie on suht koht huono.
Viimeksi muokannut ugly_hj : 15.12.2011 22:22 |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Juu ei tietenkään jos ei ole tarkoitus korottaa reilusti. SOA:lla saa korotukset "ilmaseksi" eli isompaa kumia alle.
__________________
- eskimo kaenuusta |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kierre? | Yölento | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.10.2010 14:10 |
pajeroon kierre alusta taakse | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 09.04.2008 10:21 |
Kierre,ilma vai joku muu jousi | rikuBJ | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.03.2008 14:09 |
M: kierre jousi bj | JV73 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 28.10.2007 15:01 |
M: hj:n vakio alusta! mitsu L200 vakio alusta + | ALPO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 07.02.2007 10:38 |