Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 08.04.2004, 13:47
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

No ihmisen muisti on erittäin valikoiva. Ei mulla tule oikeastaan yhtään kertaa mieleen että Jeeppi olis jättäny tielle. Rikki on kyllä menny, mutta ei ole tarvinnut soittaa hinuria koskaan.
Isokoppasesta Wagoneeristä on menny etukardaani poikki (metsässä, kasi + automaatti + jatkuva neliveto pikkualueella + keskitasauspyörästön lukko kiinni ja takapyörät sutas mutta etupyörät ei suostuneet (kiitos apumiehille jotka irroittivat auton metsästä + kardaanin rippeet!!)), rengasrikko (sekin mettässä), by-pass -letku halki ja jäähdytysvedet suoraan jakajan päälle, silti ajamalla pajalle, ym ongelmaa. Mutta ei ole jättänyt tielle (tai sitten ei vaan muista näitä!!!
Comanchessa on ollu vaan pientä kulumavikaa, mutta ei sekään ole jättänyt tielle (tosin kokemusta ko. värkistä vasta viime lokakuulta).

Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kumpi parempi hj 60 vai bj 40 badboy69 Tekniikka & Jutustelu 14 07.08.2005 04:14
Kumpi parempi Talbot? AVRO Chit-Chat 20 05.07.2005 13:48
KUMPI PAREMPI ? Tekniikka & Jutustelu 60 09.12.2004 13:14
Kumpi parempi? Pauli Tekniikka & Jutustelu 10 01.12.2003 20:40


Sivu luotu: 10:33 (GMT +2).