Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 08.04.2004, 08:29
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Samoja asioita olen pohtinut, että onkohan tuosta kitkasta mhinkään. Mitenkäs tuon kitkalukon toiminta oikeen todellisuudessa tapahtuu. Katselin tuossa videoklippejä edellisiltä ajopäiviltä. Eräässä ojan ylityksessä meinas yrittää jäädä Nissani (jossa on kitka takana) ristiriipuntaan. Katselin videolta, että toinen takarengas ei pyörinyt kun oikeen sievästi havittelin pitoa/pyöritin sutia?!

Vaatiko se kitkalukko tarpeeksi "pyörintäeroa/kierroksia" ennekuin lähtee molemmat rattaat pyörimään? Normaalisti kun sudittaa tai sladittaa reippaalla kaasulla niin aina molemmat takakumet jättää rantua (oli sitten jäätä tai kuivaa asfalttia). Että silleen se ainakin on jämäkkä....ja kun käännät kestopäällysteellä renkaat tapissa niin takasisäkurvinkumi yrittää sutia.

Olis kiva tietää...niin osaa antaa venttiilin nousua jos/kun se seuraavan kerran yrittää ristiriipuntaan

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron kitkalukosta offipete Tekniikka & Jutustelu 5 25.11.2005 20:49
kitkalukosta Karhu67 Tekniikka & Jutustelu 1 10.05.2005 17:52


Sivu luotu: 01:15 (GMT +2).