![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuli lehti tännekin ja hienolta vaikuttaa.
ISO KIITOS myös NALLEN Sarjakuvasta. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Moi,
2011 suunnistuksen osallistujamääriä on puitu komiteassakin [1], otetaan lehden keräämä puolueeton palaute tietysti erittäin vakavasti huomioon. Kilpailujen aikataulut on myös järjestäjien kiireistä ja aikatauluista kiinni, mutta jos kilpailijoiden yhtenäinen toive on venyttää viikonloppua mieluummin maanantain kuin perjantain puolelle, niin se on varmaankin mahdollista tehdä, järjestäjiä on kuitenkin nuppilukuna paljon vähemmän kuin kilpailijoita. Ja kilpailijat on keskimäärin järjestäjiä pitkämatkalaisempia, ja iso osa järjestäjistä nukkuuu kuitenkin jotain kisan aikana, suurin osa kilpailijoista ei yhtään. Pitää vaan tuon aikataulun (ja muunkin lehden saaman arvokkaan palautteen) suhteen muistaa ottaa huomioon se, että ne jotka eivät ole muutoksia toivoneet (=ja olleet hiljaa), saattavat olla hyvinkin tyytyväisiä asioiden nykytilaan (=eli muutos olisi heille huononnus). Mutta yhteinen tavoite on siis saada lisää kilpailuja JA kilpailijoita, säännöt ja aikataulut palvelevat tätä yhteistä hyvää, huoraamatta turvallisuutta. Aiheeseen liittyen, jäin itse miettimään Byrocratin kolumnia (s. 74-75), jossa kuvattu laji on mielestäni vain suunnistuksen ääripää, eli jotakuinkin "hard-core" tiimit erityisesti isoissa luokissa. Mun mielestä suurin osa kilpailijoista on huomattavasti vähemmän reikä päässä, eli harkitaan JA valitaan ne rastit, joille tiimin ja kaluston kannattaa mennä. Kuinka helppoa onkaan unohtaa, että rasteja on tosi paljon, ja jokaiselle niistä mennään vapaaehtoisesti. Mutta jos lajin julkisuuskuva on vinoutunut upotuksiin, kaatoihin ja vaikeisiin rasteihin (mistä on iso osa näyttävistä kuvia), ei liene kumma jos kilpailijamäärä mietonee, jos siitä saa sen kuvan että suunnistus on vaan auton tahallista hajottamista. Todellisuus on kuitenkin se, että isoja riskejä ottaa aika harva tiimi, ja vakavia kalustorikkoja sattuu tosi harvoin. Ja voittajatiimit erityisesti ajaa järkevästi, ei ne särje kalustoaan rastille vaikka sillä olis millaset pisteet. Halvaantuneella autolla ei kisoja voiteta. -Paavo [1] äh, ihanan byrokraattinen nimi, kokoonpano siis Paavo+Mylppy+kilp.vetäjät, kaikki tasa-arvoisina jäseninä, päällimmäisenä tavoiteena isot linjat (=säännöt ja kilpailukalenteri). Yhteystiedot täällä: http://www.4x4cup.com/index.php?sivu=yhteydenotto Viimeksi muokannut Paavo : 09.12.2011 20:13 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mukavan kokoinen lehti, kiitoksia! Nyt riittää vähäksi aikaa lukemista.
Eihän se Nalle nyt vain saanut siitä viimeisen päivän pienestä lampikokeilusta LT2011:ssa ajatusta tuohon sarjakuvaan... ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos Myllis, hiano lehti kyl kannatti orottaa.
Terv. Reima
__________________
Kyl määki Turuus kerra |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulle saapui lehti tänään klo 22.00.
![]() ![]() Tuhti paketti, täytyy huomenna lukea paremmin.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset hyvästä lehdestä!!.Oli sen verran tuhti painos,että lähdenkin tästä vielä jatkaan lukemista.
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
No perhana, olihan hyvä pläjäys, niin ja kuvia mukavasti niitä on aina kiva kattella.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Oli eilen tupsahtanut laatikkoon.
Eikä lainkaan huono idea tuo krokopussi näillä keleillä.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kiitoksia lukijoille myös Nallen puolesta. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
no hyvä lehtihän sieltä tuli. kauan kesti mut jeep miehenä pelasti paljon ku oli paljon juttua jeepeistä
![]() ja erityisesti lapin safarointi tarinat oli mukavaa luettavaa eli hitosti kuvia. kiitos. vaik hermo meinas mennäkki ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#12
|
||||
|
||||
![]() 4x4 Maailma
Paksuhan on opus ja paljon mielenkiintoista luettavaa.
Kovasti on vaan teksti hennompaa kuin edellisessä numerossa? Luulin että fonttin kokoa oli pienenetty vaan samaahan tuo näyttää olevan ja rivivälikin täsmää edelliseen. Näin silmälasit omava alle 50 ukkelin kun ei meinaa nähdä lukea jos on hiemankin hämärää? Edellisessä lehdessä on paljon vahvempi teksti ja näin oli sitä myös helpompi lukea. Hyvä lehtihän tuo on kaiken kaikkiaan. Nyt vaan aikataulut natsaamaan niin sehän on siinä. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aikatauluista tehtiin jo alustavat kuviot ja sen verran voin sanoa että ensi vuonna on luvassa selkeä aikataulu. Myllis varmaan kirjoittelee tästä lisää aikanaan. t: 4x4 Taittaja |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offivarusteen OFFICROSSI 2011 / Heinolassa JYRÄÄ!! 26.11.2011 | KooPee | Tapahtumat | 247 | 16.04.2012 20:03 |
Numero hukassa | vepele | Chit-Chat | 1 | 05.11.2011 21:25 |
4x4 maailma 1/2011 | myllis | Tekniikka & Jutustelu | 111 | 11.04.2011 20:00 |
hj valmiste numero | proto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.02.2008 21:33 |
ICE numero | Scout | Chit-Chat | 5 | 07.06.2006 21:59 |