Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.12.2011, 17:58
timpedix timpedix ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: valkeakoski
Viestit: 32
Perusasetus

Paskin on nykyinen lant rooveri,ristikot,pyöränlaakerit,kansi,iskarit,mätä ä,laiska,meluava -99 disco , oikeestaan mikään ei toimi niinku oikeessa autossa, tän jälkeen kosken korkeintaan englantilaiseen lakritsiin jos tosta eroon pääsen. ei posotiivista sanottavaa. toiseks huonoin -89 passat vesiletkut,pyöränlaakerit,kaasutin......mätä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.12.2011, 18:25
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: tuntematon
Viestit: 331
Perusasetus

Paskimman auton ykköstilan jakavat volvo 760 V6 ja talbot horizon.

Vulvan motti on se alumiininen 3.0 prv yhtymän pommiviritys mitä ei voi kuulemma edes korjata, tulee aina huonompi? Ruiskussa kaikki säätömutterit pyörivät omia aikojaan ja bensaa paloi mielenkiintoisia määriä. Tässä oli vielä tomaatti jatkona. Myydessä pelkäsin että auto kirjaimellisesti räjähtää käsiin uuden omistajan kotimatkalla kun öljyn joukossa oli varmaan toistakymmentä litraa bensaa. Hyvä ettei tikun putkesta tulvinut yli. Onneks pääsin eroon. Sain vielä saman verran mitä ite maksoin Parilitrainen turbo olisi ollut varmaan hieno peli.

Miten auto voi kulua niin äkkiä niin vähillä kilometreillä loppuun kun horitsoni? Joka helvatin kulutusosa oli täysin loppu vaihdelaatikon synkroja myöten. Ja maalit alkoi lähteä suikaleina peltiä myöten irti aina kun ylitti 80 kmh nopeuden. Lopulta kun olin kaikki hiton kulutusosat vaihtanut niin auto pelasi pari viikkoa aika suhteellisen hienosti. Sitten tuli yksi sankari vasemmalta matalalentoa eteen ja talpotista tuli C -kirjain.

Kunniamaininta menee coupe taunukselle. Metsästä kun tuli aukealle niin tiesi ratilla ottaa semmoisen puoli kierrosta vastaheittoa tuulen suuntaan. Pikatienopeuksissa taka-akseli teki ihme aaltoilevaa liikettä ja eturenkaat väpätti niin kuin ostoskärryn pyörät. Taisi ne kaikki satatuhatta puslaa olla entiset.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.12.2011, 19:27
Jason_ Jason_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.09.09
Sijainti: Kemijärvi
Viestit: 91
Perusasetus

Peugeot 405 -89, hauskahan sillä olis ollu ajaa, muttako se pentele ei pelannu sitten päivääkään..
__________________
Metässä ollaan ja metsään mennään
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.12.2011, 19:47
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

300ce 24v mersu joka ei toiminu päivääkään niinku insinööri on sen tarkottanu vaikka kertaakaan sitä ei onneks tarvinnu hinata,mätäkin vielä ku oli niitä hyviä ruotsin tuonti vekottimia jonka joku tavi oli maalauttanu mut ei oltu muistettu peltejä korjata.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC02414.jpg‎
Views:	286
Size:	96,8 Kt
ID:	23340  
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.12.2011, 20:08
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Aika paha kyssäri, kaikki omistetut autot ovat olleet ihan OK. Jos on pakko valita joku, niin heitetään peliin Fiat Ritmo 70. Vuosimallia en muista mutta ostin tuon 3 vuotta käytettynä. Pikku hiljaa alkoi tulemaan pientä vikaa sinne tänne mutta aina päästiin perille.

Oma auto kun oli aikanaan kolarikorjauksessa niin vuokrasin käyttikseksi mökki-isännän pojalta tuunatun Sierran. Se se vasta oli kamala auto: alla hirveän leveät matalaprofiiliset renkaat, jotka olivat aivan silestonet. Tähän päälle tehostamaton ohjaus ja onnettoman pieni jalopuinen ralliratti. Kaupan päälle vanteissa oli kuulemma heittoa ja etupään nivelissä "vähän" klappia. Maantiellä piti pitää nopeus tarkasti 75-76 km/h lukemissa, jos vähänkään tuosta heitti niin alkoi perkeleenmoinen tärinä ja ravistus.

Kaikki panostus autoon oli laitettu nokkapellin alle, tehoa oli ihan älyttömästi. Taisi olla neloskone mutta turbo oli ämpärin kokoinen. Alakierrosten vääntö oli varsin ohut mutta kierrosten kanssa kumit ulvoi kivasti. Taisi olla pakoputkesta poistettu turhia osia, koska kumina ja pörinä oli miehekäs. Oli siinä jarrutkin mutta olisko ollut tehostin tai joku vähän sökö, vaati reilusti poljinvoimaa jotta auto pysähtyi.

Ja komeuden kruunasivat tietysti karvanopat, tekoturkiksesta tehdyt istuinpäälliset ja 10000 vattiset reteot
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.12.2011, 01:22
p0hamala p0hamala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 145
Perusasetus

Täällä porukka haukkuu Polpotin mutta muistaako kukaan autoa nimeltä Simca? Ne oli niin paskoja että Skeida ja Dadakin maksoivat enemmän. Kolme -60 luvun Simcaa ajoin loppuun ennenkuin oli varaa Polpotiin, joka oli aivan loistava auto, tehokas ja kestävä. Noh, aika kultaa muistot ...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.12.2011, 21:43
Tuukka Impala Tuukka Impala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.10
Sijainti: Urjala Halkivaha
Viestit: 196
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja p0hamala Näytä viesti
Täällä porukka haukkuu Polpotin mutta muistaako kukaan autoa nimeltä Simca? Ne oli niin paskoja että Skeida ja Dadakin maksoivat enemmän. Kolme -60 luvun Simcaa ajoin loppuun ennenkuin oli varaa Polpotiin, joka oli aivan loistava auto, tehokas ja kestävä. Noh, aika kultaa muistot ...
Simca tonni korjaamon onni......
liekö niin paskoja ettei oo kestäny nykypäivään, mut en muista olenko liikenteessä semmosta koskaan nähny. eikä oo IFAakaan tullu vastaan eikä Panhardia (miten se pitäs kirjottaa?)
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.12.2011, 18:39
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Aika paha kyssäri, kaikki omistetut autot ovat olleet ihan OK. Jos on pakko valita joku, niin heitetään peliin Fiat Ritmo 70. Vuosimallia en muista mutta ostin tuon 3 vuotta käytettynä. Pikku hiljaa alkoi tulemaan pientä vikaa sinne tänne mutta aina päästiin perille.

Oma auto kun oli aikanaan kolarikorjauksessa niin vuokrasin käyttikseksi mökki-isännän pojalta tuunatun Sierran. Se se vasta oli kamala auto: alla hirveän leveät matalaprofiiliset renkaat, jotka olivat aivan silestonet. Tähän päälle tehostamaton ohjaus ja onnettoman pieni jalopuinen ralliratti. Kaupan päälle vanteissa oli kuulemma heittoa ja etupään nivelissä "vähän" klappia. Maantiellä piti pitää nopeus tarkasti 75-76 km/h lukemissa, jos vähänkään tuosta heitti niin alkoi perkeleenmoinen tärinä ja ravistus.

Kaikki panostus autoon oli laitettu nokkapellin alle, tehoa oli ihan älyttömästi. Taisi olla neloskone mutta turbo oli ämpärin kokoinen. Alakierrosten vääntö oli varsin ohut mutta kierrosten kanssa kumit ulvoi kivasti. Taisi olla pakoputkesta poistettu turhia osia, koska kumina ja pörinä oli miehekäs. Oli siinä jarrutkin mutta olisko ollut tehostin tai joku vähän sökö, vaati reilusti poljinvoimaa jotta auto pysähtyi.

Ja komeuden kruunasivat tietysti karvanopat, tekoturkiksesta tehdyt istuinpäälliset ja 10000 vattiset reteot
Sierra kuulostaa oikein hyvältä näihin nykyajan "ledikapselisiipimuovi 50-70 hevosvoimaa" härpäkkeisiin verrattuna
__________________
KEHRUU-RACING
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.12.2011, 15:40
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
300ce 24v mersu joka ei toiminu päivääkään niinku insinööri on sen tarkottanu vaikka kertaakaan sitä ei onneks tarvinnu hinata,mätäkin vielä ku oli niitä hyviä ruotsin tuonti vekottimia jonka joku tavi oli maalauttanu mut ei oltu muistettu peltejä korjata.
Kerran puheltiin moottorikelkkailun kalleudesta, varsinkin noiden oikeasti kireiden sporttikelkkojen osalta, niin tuumasi yksi sälli että yks asia on vielä kalliimpaa, se on 300 coupemersun omistaminen ja kunnossapito...
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 02.12.2011, 21:23
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Kerran puheltiin moottorikelkkailun kalleudesta, varsinkin noiden oikeasti kireiden sporttikelkkojen osalta, niin tuumasi yksi sälli että yks asia on vielä kalliimpaa, se on 300 coupemersun omistaminen ja kunnossapito...
Ei se ylläpito vaan se et vanhat bensa mersut vaan on yksiä v...ja ku ei niitä saa ilman ruiskulaitteiden täydellistä päivitystä toimimaan KUNNOLLA.Ja tarkotan ke-jet ja uudemmat.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 24.04.2012, 10:14
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Ei se ylläpito vaan se et vanhat bensa mersut vaan on yksiä v...ja ku ei niitä saa ilman ruiskulaitteiden täydellistä päivitystä toimimaan KUNNOLLA.Ja tarkotan ke-jet ja uudemmat.
No tuon em. kaverin ylläpitoon nyt sattui kuulumaan lisäksi satunnaisesti peltien oikomista ja vaihtoa... Mm. ovi joka tyhjänä peltiosana maksoi vain 2K€.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä oli paras lahjasi jonka sait? H_Nietu Chit-Chat 48 30.12.2006 15:09
Mikä on suurin rengaskoko jonka saa laittaa? akp Tekniikka & Jutustelu 1 29.01.2006 13:09
tää kuuluu tänne testaa mikä auto olet tiipe Chit-Chat 15 10.06.2005 23:02
Mikä auto olet testi. MakeH Chit-Chat 58 22.03.2005 16:11
Testaa mikä auto olet! Laskos This And That 33 21.02.2005 10:35


Sivu luotu: 01:36 (GMT +2).