![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Paskin on nykyinen lant rooveri,ristikot,pyöränlaakerit,kansi,iskarit,mätä ä,laiska,meluava -99 disco , oikeestaan mikään ei toimi niinku oikeessa autossa, tän jälkeen kosken korkeintaan englantilaiseen lakritsiin jos tosta eroon pääsen. ei posotiivista sanottavaa. toiseks huonoin -89 passat vesiletkut,pyöränlaakerit,kaasutin......mätä
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Paskimman auton ykköstilan jakavat volvo 760 V6 ja talbot horizon.
Vulvan motti on se alumiininen 3.0 prv yhtymän pommiviritys mitä ei voi kuulemma edes korjata, tulee aina huonompi? Ruiskussa kaikki säätömutterit pyörivät omia aikojaan ja bensaa paloi mielenkiintoisia määriä. Tässä oli vielä tomaatti jatkona. Myydessä pelkäsin että auto kirjaimellisesti räjähtää käsiin uuden omistajan kotimatkalla kun öljyn joukossa oli varmaan toistakymmentä litraa bensaa. Hyvä ettei tikun putkesta tulvinut yli. Onneks pääsin eroon. Sain vielä saman verran mitä ite maksoin Parilitrainen turbo olisi ollut varmaan hieno peli.Miten auto voi kulua niin äkkiä niin vähillä kilometreillä loppuun kun horitsoni? Joka helvatin kulutusosa oli täysin loppu vaihdelaatikon synkroja myöten. Ja maalit alkoi lähteä suikaleina peltiä myöten irti aina kun ylitti 80 kmh nopeuden. Lopulta kun olin kaikki hiton kulutusosat vaihtanut niin auto pelasi pari viikkoa aika suhteellisen hienosti. Sitten tuli yksi sankari vasemmalta matalalentoa eteen ja talpotista tuli C -kirjain. Kunniamaininta menee coupe taunukselle. Metsästä kun tuli aukealle niin tiesi ratilla ottaa semmoisen puoli kierrosta vastaheittoa tuulen suuntaan. Pikatienopeuksissa taka-akseli teki ihme aaltoilevaa liikettä ja eturenkaat väpätti niin kuin ostoskärryn pyörät. Taisi ne kaikki satatuhatta puslaa olla entiset. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Peugeot 405 -89, hauskahan sillä olis ollu ajaa, muttako se pentele ei pelannu sitten päivääkään..
__________________
Metässä ollaan ja metsään mennään |
|
#4
|
||||
|
||||
|
300ce 24v mersu joka ei toiminu päivääkään niinku insinööri on sen tarkottanu vaikka kertaakaan sitä ei onneks tarvinnu hinata,mätäkin vielä ku oli niitä hyviä ruotsin tuonti vekottimia jonka joku tavi oli maalauttanu mut ei oltu muistettu peltejä korjata.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Aika paha kyssäri, kaikki omistetut autot ovat olleet ihan OK. Jos on pakko valita joku, niin heitetään peliin Fiat Ritmo 70. Vuosimallia en muista mutta ostin tuon 3 vuotta käytettynä. Pikku hiljaa alkoi tulemaan pientä vikaa sinne tänne mutta aina päästiin perille.
Oma auto kun oli aikanaan kolarikorjauksessa niin vuokrasin käyttikseksi mökki-isännän pojalta tuunatun Sierran. Se se vasta oli kamala auto: alla hirveän leveät matalaprofiiliset renkaat, jotka olivat aivan silestonet. Tähän päälle tehostamaton ohjaus ja onnettoman pieni jalopuinen ralliratti. Kaupan päälle vanteissa oli kuulemma heittoa ja etupään nivelissä "vähän" klappia. Maantiellä piti pitää nopeus tarkasti 75-76 km/h lukemissa, jos vähänkään tuosta heitti niin alkoi perkeleenmoinen tärinä ja ravistus. Kaikki panostus autoon oli laitettu nokkapellin alle, tehoa oli ihan älyttömästi. Taisi olla neloskone mutta turbo oli ämpärin kokoinen. Alakierrosten vääntö oli varsin ohut mutta kierrosten kanssa kumit ulvoi kivasti. Taisi olla pakoputkesta poistettu turhia osia, koska kumina ja pörinä oli miehekäs. Oli siinä jarrutkin mutta olisko ollut tehostin tai joku vähän sökö, vaati reilusti poljinvoimaa jotta auto pysähtyi. Ja komeuden kruunasivat tietysti karvanopat, tekoturkiksesta tehdyt istuinpäälliset ja 10000 vattiset reteot
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Täällä porukka haukkuu Polpotin mutta muistaako kukaan autoa nimeltä Simca? Ne oli niin paskoja että Skeida ja Dadakin maksoivat enemmän. Kolme -60 luvun Simcaa ajoin loppuun ennenkuin oli varaa Polpotiin, joka oli aivan loistava auto, tehokas ja kestävä. Noh, aika kultaa muistot ...
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
liekö niin paskoja ettei oo kestäny nykypäivään, mut en muista olenko liikenteessä semmosta koskaan nähny. eikä oo IFAakaan tullu vastaan eikä Panhardia (miten se pitäs kirjottaa?) |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
KEHRUU-RACING |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Kerran puheltiin moottorikelkkailun kalleudesta, varsinkin noiden oikeasti kireiden sporttikelkkojen osalta, niin tuumasi yksi sälli että yks asia on vielä kalliimpaa, se on 300 coupemersun omistaminen ja kunnossapito...
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Ei se ylläpito vaan se et vanhat bensa mersut vaan on yksiä v...ja ku ei niitä saa ilman ruiskulaitteiden täydellistä päivitystä toimimaan KUNNOLLA.Ja tarkotan ke-jet ja uudemmat.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#11
|
|||
|
|||
|
No tuon em. kaverin ylläpitoon nyt sattui kuulumaan lisäksi satunnaisesti peltien oikomista ja vaihtoa... Mm. ovi joka tyhjänä peltiosana maksoi vain 2K€.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä oli paras lahjasi jonka sait? | H_Nietu | Chit-Chat | 48 | 30.12.2006 15:09 |
| Mikä on suurin rengaskoko jonka saa laittaa? | akp | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.01.2006 13:09 |
| tää kuuluu tänne testaa mikä auto olet | tiipe | Chit-Chat | 15 | 10.06.2005 23:02 |
| Mikä auto olet testi. | MakeH | Chit-Chat | 58 | 22.03.2005 16:11 |
| Testaa mikä auto olet! | Laskos | This And That | 33 | 21.02.2005 10:35 |