![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
hyvä ajatus toi maksu, mikään kun ei ilmatteeks toimi. raati on hyvä ja määrää maksun ni voiaan sitte jupista ja marista porukalla onko se liian suuri ![]() ![]() ![]() LAITTAKAA KUVIA viime kurvailuista
|
|
|
||||
|
||||
|
minä oon samalla kannalla kuin jussi että me jotka siellä aina rymytään pitkin ojia ja puunkylkiä maksettais vuosimaksu ja sitten vierailijoilta jokin pienehkö korvaus myös...
ei taida olla yhtään kuvia viime kerralta ku oltiin vaan reittiä tekemässä... |
|
|
|||
|
|||
|
joo vakioporukka vuosimaksulle ja vierailijat ehkä oman tunnon mukaan.. lasken itseni vakio porukkaan.. itse tirehtööri tekee laskutoimituksia ja kertoo paljonko on sopeva vuosimaksu..
|
|
|
|||
|
|||
|
minä oon myös ihan vuosimaksun kannalla vakioporukalle, saparointimestari määrää tietysti summan, koitetaan sitte saada jostain rahat kasaan
maksu varmaan autokohtanen? meilläki samalla autolla kolme eri kuskia..
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo.. seuraavaa ajattelin: -Eka kerta on ilmanen. -Maksu autokohtanen (auton saa vaihtaa) .-Vakiporukalle vuosimaksu miksei muillekkin jos haluaa. -Vierailijoille kertamaksu. -Maksut alkaa 2012 -Metsäpalovarotusten aikaan ei voi pitää safareja. -Safareja vuodessa X määrä. -Katsojilta ei veloteta mitään. Hinnat auki, tulevat sisältämään ALV:n 23%. ********************************************
|
||||
|
||||
Reittiä
Huomenna 6.12. itsenäisyys.... Tai siis reitin vetoa spönden ja lehtisen kanssa. Jos joku eksyy paikalle niin koitetaan tarjota tulet makkaraan..
alkaa klo 8:00-10:00
|
||||
|
||||
|
Joo aamulla liikkuu jos saadaan lehtinen hereille
...ja rantanen tulee karjumaan puut nurin...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pohjoisessa osataan autoilla! | Tarzan | Chit-Chat | 55 | 03.04.2011 12:17 |
| Kiinnostusta safariluontoiseen ajeluun pohjoisessa- keskisuomessa? | TeaM-PKR | Tapahtumat | 44 | 18.01.2011 09:00 |
| pajeron öljyn kierto | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.12.2010 17:36 |
| ajelua pohjoisessa helmi-maaliskuussa?? | NBRT | Tapahtumat | 0 | 28.11.2008 17:01 |
| Vapaa Kierto Omega-3E | Lars | Elämää suuremmat huijaukset | 0 | 25.09.2001 12:00 |