Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.11.2011, 19:04
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

ei oo vielä löytyny koiran luita.

liekö sen takia perse ylempänä ku aiemmin ettei tuo kallistuksen vakaaja oo kiinni.

tilasin uudet hankookin 33" 620e asennettuna

sopiiko uudempi koelauta vanhemman tillale suoraan? johdot ja nappulat?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.11.2011, 00:36
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.065
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Goljatti Näytä viesti
liekö sen takia perse ylempänä ku aiemmin ettei tuo kallistuksen vakaaja oo kiinni.
No ei vaikuta korkeuteen millään tavalla.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.11.2011, 06:10
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
No ei vaikuta korkeuteen millään tavalla.
eikö? kun on paskat jouset takana ja kallistuksen vakaaja kireesti kiinni ni kait se vähän vetää persettä alas päin? en muutakaan keksi miks auto ois nyt korkeempi ku ennen remonttia
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.11.2011, 10:58
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Goljatti Näytä viesti
eikö? kun on paskat jouset takana ja kallistuksen vakaaja kireesti kiinni ni kait se vähän vetää persettä alas päin? en muutakaan keksi miks auto ois nyt korkeempi ku ennen remonttia
Vakaajan tarkoitus on vastustaa vain toisen puolen renkaan pystysuoraa liikettä, eli kallistelua. Esim estää kallistelua mutkissa ja maastossa,siksi nuo heitetäänkin pois heti kun vain mahdollista. Ei vaikuta korkeuteen millään tavalla. Ettei olisi perse siksi korkeammalla kun runko on nyt kunnossa eikä anna myöten?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.12.2011, 09:09
PERSKUTTA:n Avatar
PERSKUTTA PERSKUTTA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.11.09
Sijainti: Alahärmä, Finland
Viestit: 384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Goljatti Näytä viesti
ei oo vielä löytyny koiran luita.

liekö sen takia perse ylempänä ku aiemmin ettei tuo kallistuksen vakaaja oo kiinni.

tilasin uudet hankookin 33" 620e asennettuna

sopiiko uudempi koelauta vanhemman tillale suoraan? johdot ja nappulat?
Ei mene suoraan. Helppoja sähkötöitä tiedossa. Lisäksi kuskin puoleinen sekä keskimmäinen lämppärin loppuputki pitää vaihtaa uudempaan. Mulla on uudempi yläosa vanhassa alaosassa. Sekin onnistu pienellä sovittamisella.
__________________
www.pohojanmaanoffroad.fi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.12.2011, 16:29
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PERSKUTTA Näytä viesti
Ei mene suoraan. Helppoja sähkötöitä tiedossa. Lisäksi kuskin puoleinen sekä keskimmäinen lämppärin loppuputki pitää vaihtaa uudempaan. Mulla on uudempi yläosa vanhassa alaosassa. Sekin onnistu pienellä sovittamisella.
eli minkälaisia sähköjuttuja tuo tarkottaa??
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.12.2011, 17:35
PERSKUTTA:n Avatar
PERSKUTTA PERSKUTTA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.11.09
Sijainti: Alahärmä, Finland
Viestit: 384
Perusasetus

Nyppäs en sanokkaan mittään kun sulla onkin HJ61 ja mullahan on HJ60 jolloin ero on eli liittimessä joka tulee sinne voltti/polttoaine/lämpö/öljynpaine.mittarin taakse. Äs juu sii



Pikkuveljen kans tuota pähkäältiin viimekesänä ja pikkuvelihän sen sen sitte ratkaasi mutta sehän onki insinörtti. Näin toimii kaikki oikeen HJ60:sessä.
__________________
www.pohojanmaanoffroad.fi
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.12.2011, 11:33
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

eikö kukaan oo vaihtanu 61->61:n koetaulua? tietäs nyt mitä kaikkea tarvii ottaa tuosta raadosta kun se kohta lähtee. ja sopiiko nappuloiden ja mittarien johdot suoraan.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.12.2011, 16:59
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

tämmöne tästä nyt sitte tuli





toiselle puolelle pitäis vielä palkki helma hitsata.

mistä vehkeestä sais kallistuksen vakaaja kumit eteen? ihan vaan sellaset rinkulat 10mm reiällä.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 11.12.2011, 17:42
JuuPeri:n Avatar
JuuPeri JuuPeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.01.07
Sijainti: Vihanti
Viestit: 620
Perusasetus

Motonetissä muistaakseni oli tuohon etuvakaajaan käypäsiä kumi tollukoita. Ne oli semmosia aivan yleismallia.
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lj:n ehostusta (1kz-t) Wille87 Maasturiprojektit 400 02.06.2020 13:47
BJ:n ehostusta LINNA Maasturiprojektit 188 05.05.2020 21:52
Taron ehostusta alfred_j_kwak Maasturiprojektit 15 21.06.2016 22:03
Hj61 rungon ehjäys VonLeka Tekniikka & Jutustelu 3 10.05.2010 09:07
APUVA SAAKO VAIHTAA RUNGON HJ61 ? nvaris Tekniikka & Jutustelu 7 20.05.2007 16:16


Sivu luotu: 10:22 (GMT +2).