![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ei oo vielä löytyny koiran luita. liekö sen takia perse ylempänä ku aiemmin ettei tuo kallistuksen vakaaja oo kiinni. tilasin uudet hankookin 33" 620e asennettuna ![]() sopiiko uudempi koelauta vanhemman tillale suoraan? johdot ja nappulat?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
eikö? kun on paskat jouset takana ja kallistuksen vakaaja kireesti kiinni ni kait se vähän vetää persettä alas päin? en muutakaan keksi miks auto ois nyt korkeempi ku ennen remonttia
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vakaajan tarkoitus on vastustaa vain toisen puolen renkaan pystysuoraa liikettä, eli kallistelua. Esim estää kallistelua mutkissa ja maastossa,siksi nuo heitetäänkin pois heti kun vain mahdollista. Ei vaikuta korkeuteen millään tavalla. Ettei olisi perse siksi korkeammalla kun runko on nyt kunnossa eikä anna myöten?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei mene suoraan. Helppoja sähkötöitä tiedossa. Lisäksi kuskin puoleinen sekä keskimmäinen lämppärin loppuputki pitää vaihtaa uudempaan. Mulla on uudempi yläosa vanhassa alaosassa. Sekin onnistu pienellä sovittamisella.
__________________
www.pohojanmaanoffroad.fi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
eli minkälaisia sähköjuttuja tuo tarkottaa??
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nyppäs en sanokkaan mittään kun sulla onkin HJ61 ja mullahan on HJ60 jolloin ero on eli liittimessä joka tulee sinne voltti/polttoaine/lämpö/öljynpaine.mittarin taakse. Äs juu sii
![]() Pikkuveljen kans tuota pähkäältiin viimekesänä ja pikkuvelihän sen sen sitte ratkaasi mutta sehän onki insinörtti. Näin toimii kaikki oikeen HJ60:sessä.
__________________
www.pohojanmaanoffroad.fi |
#8
|
||||
|
||||
![]()
eikö kukaan oo vaihtanu 61->61:n koetaulua? tietäs nyt mitä kaikkea tarvii ottaa tuosta raadosta kun se kohta lähtee. ja sopiiko nappuloiden ja mittarien johdot suoraan.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
tämmöne tästä nyt sitte tuli
![]() ![]() ![]() toiselle puolelle pitäis vielä palkki helma hitsata. mistä vehkeestä sais kallistuksen vakaaja kumit eteen? ihan vaan sellaset rinkulat 10mm reiällä. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Motonetissä muistaakseni oli tuohon etuvakaajaan käypäsiä kumi tollukoita. Ne oli semmosia aivan yleismallia.
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lj:n ehostusta (1kz-t) | Wille87 | Maasturiprojektit | 400 | 02.06.2020 13:47 |
BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
Taron ehostusta | alfred_j_kwak | Maasturiprojektit | 15 | 21.06.2016 22:03 |
Hj61 rungon ehjäys | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.05.2010 09:07 |
APUVA SAAKO VAIHTAA RUNGON HJ61 ? | nvaris | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.05.2007 16:16 |