![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ruiskuOlisin kyllä sitä mieltä että kannattaa nähdä hiukan vaivaa ja laittaa toi ruisku toimintaan eiole nin herkkä ton auton asennon suhteen kuin kaasari kone meinaan vaan et tuppaa lakkaan käymästä noi kaasarivehkeet kun sopivasti kallellaan
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vanha K-jetronik ei tarvii toimiakseen periaattees kuin yhden ison normi releen millä syötetään virtaa bensapumpulle,lisäilmaluistille ja ohjauspaineen säätimelle.
Kylmäkäynnistyssuuttimelle <- virta suoraan stratin herätteestä on helpoin. Kipinävehkeet voi laittaa vaikka vanhemmasta pystyjakajan kärjillä jos elektroniikasta haluaa eroon ![]() Erittäin mukava alavääntö vaan tulee koojetillä ja ainoa mikä niistä vanhemmiten hajoaa on bensapumppu.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saakos sieltä suunnalta sit konsultaaioo kun projekti on on siinä mallissavaiheessa ![]() Ja mikä on nokkakeppi? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pystyy kuulemma laittamaan vanhanmallin pystyjakajan mutta joutuu samalla vaihtamaan apuakselin.
Siinä volvon orggis "sytkä"boxissa on aika pitkä johdot. Onkohan sun koneessa nakutustunnistin. Meneekö imusarjan alle paksu vihreä kaapeli?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jos jätät sen jakajan kannen päähän tarviit kuvassa konepellissä kiinni olevan boxin ja sen johdot. Tuollainen boxi ainakin versiossa missä nakutustunnistin.
Kuva lainattu Eeron albumista ![]() http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=93451
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
* * * * Volvo 945ft classic Jeep Cherokee ltd -90 Volvo 745 (*29.9.1992 - †24.3.2012 ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() TämmösiäNoillako pitäis päästä alkuun? pari johtoo on poikki mutta saa varmaan korjattua, toinen se vihreä ja toinen taitaa mennä jakajalle (johdot sellasia missä "napa" keskellä, eriste ja siinä ympärillä toinen "napa" sit eriste...kaippa noi pystyy liittään. Mitä muita piuhoja tarvii purkaa?? tarviiko esim sen katkasimen kaasupolkimelta? boksista menee liitin siihen... tarviiko jotain sulakerasialta? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ei kykene muistamaan ulkoa enää.
Pittää käydä Eeron suikasta kuikuilemassa miten ne piuhat sinne kytköstelin. Heitin sähkökaaviot kesällä roskiin kun aattelin etten enää tarvii moisia <- ei ois kannattanu ![]() Mettäpelissä varmaan toimii ok vaikka nakutustunnistimen piuhat oiskin jatkettu. Ei se voi olla niin tarkkaa ![]() Sitä kaasupolkimen mikrokytkintä ei välttämättä tarvii. Vihrees se on kii konepellissä ![]() Tuon syvemmällä en käynyt kun tossakin tuli jo riittävästi vettä tupaan mutta kone kävi kokoajan. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=70338 Ja tommottinen kallistus saa jetronikin sekoomaan. Öljynpainevalo syttyi niin sammutin koneen eikä sit enää lähtenyt käyntiin ennenkuin sai suoristettua. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=68773 Ja ot:nä veikkaan ettei muuten toimi tolleenkaan http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=93047 ![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 30.11.2011 13:15 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Dodii,löyty Eeron suikka keskeltä mettää joten kevyeks offailuks/sutimiseks meni
![]() Boxilta lähtee -nippu missä Kelt, sin/valk, must/vihr ja sin/musta = jakajalle -Paksu vihree missä "maakuori" = nakutustunnistin imusarjan alla -Ruskeet maihin -Paksu valk/pun = puola miinus ( - ) -Sininen = 15 eli plussa kun virrat päällä/starttaa Nuo kun kytkee pitäis tulla kipunaa ja se boxin alipaineletku imusarjaan lisärikastimen etupuolelle. Lisäilmaluisti -musta on maa - sininen virtaa kun virrat päällä (15) Ohjauspaineen säädin -musta on maa -sininen virtaa kun virrat päällä (15) Lisärikastin Orggis nipusta tämän johtosarja Vihree/sin raita = startin herätteeltä virta Tämä piuha on kiinni lisärikastimen liittimessä Sama piuha menee imusarja viereen 4pytyn kohdalle lämpöanturin liittimeen Lämpöanturin liittimeltä valkoinen menee lisärikastimen liittimeen Noilla pitäis toimii tai ainakin Eeron suikka toimii ok.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 30.11.2011 20:06 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
KIITOS! Tästä apua varmasti paljon. tossa katselin noita johtoja niin on vähän eri värejä nipussa (ainakin noi jakajalle menevät) mutta jakajan liittimeen menee varmaan ainakin sellanen musta "maakuori" kaapeli... mutta tämä lisää taas luottoa ton projektin valmistumiseen ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suikka tuli!projekti... | jallu80 | Maasturiprojektit | 76 | 02.05.2011 13:24 |
Ikuisuus Suikka-Projekti | Palde | Maasturiprojektit | 19 | 29.12.2007 18:51 |
Myyty: Patrol pick-up. projekti | jv | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 27.05.2007 22:08 |
M: projekti hj-45 pick-up 2000 euroa | Rölli | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 22.10.2006 09:03 |
MYYTY: Projekti Suikka SJ-410 | Nerd-O | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 04.09.2006 18:31 |