![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
Windows Phone 7.5
Olen tuon ohjelmointia opiskellut ja kouluttanutkin aiheesta. Nyt alkaa ymmärtämään mitä kaikkea kivaa sillä voi tehdä. Puhelimen datayhteydellä voi hoitaa noita yhteyksiä. Sillä pääseen myös wlan yhteyteen jota voisi käyttää lähietäisyydellä.
Olen testaillut kartta ominaisuuksia ja sensoreita. Todella hieno peli tuo puhelin. Valovuoden edellä 6.5 versiota. Rodeodriven ominaisuuksia olen siinä kokeillut. Sitten on tulossa Windows 8 tabletti ja se kiinnostaa kovasti. Siinä riittää näyttö kartallekin ja kosketusnäyttö toimii paremmin ajon aikana kuin hiiri ja näppis. Erilaiset mittarit sopivat hyvin puhelimeen. Silloin kun kisasin katsoin eniten RodeoDriven suuntamittaria. Siitä näki hyvin missäpäin rasti on ja kuin kaukana. Riittävä tieto kuskille. Seuraavia olen tehnyt ja testaillut. - Kello - 24 tunnin kello. Taustassa auringon nousu ja laskuajat. - Nopeus - Kompassi - Puhelimen asento - Kallistusmittarit - Suuntamittari seuraavalle rastille. Sitten push messaget. Niitä on erilaisia. Mutta esimerkiksi raw messagella voi lähettää tietoa muiden autojen paikasta. Jos kenttää löytyy niin toimii millä etäisyydellä tahansa. Lisäksi voi lähettää pikaviestejä toisille. Push messageina tai tekstiviesteinäkin. Sellainenkin on mahdollista, että kameran läpi katsottaessa näkee toisten autot siinä suunnassa kuin ne ovat. Siis kuvan päälle liimattuna. Laitan tietoa jos näiden kanssa edistyn. Tekniikka tuntuu nyt paremmin sopivan tähän.
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jeep Rodeo Drive Safari | jappe | Maasturiprojektit | 376 | 03.06.2013 14:31 |
| Rodeo Drive | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 583 | 27.05.2013 21:51 |
| kartat rodeo driveen? | revu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.07.2009 13:20 |
| Drive a hybrid, I need.. | myllis | Chit-Chat | 1 | 14.05.2009 13:28 |
| Rodeo drive / Warn / Muut suunnistus ohjelmat | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 04.03.2009 16:28 |