![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Muuten meni oikeen mut vm-92.Oli siellä joku kumi kummajainen mut muistaakseni mikään ei ollu rikki.(1000+ € saksassa alviton hinta tolle hantin vetarille)
|
|||
|
|||
![]()
Oikein V3S vm-56 alkuperäinen Suomi-auto. Ilmajarrut, kipattava hytti, ym
Mistä tiesit? Tiedätkö muita Pragoja? Jos jollain osia, kirjallisuutta tai jopa koko auto myynnissä tai edes tiedossa auto johon voisi tutustua niin YV:llä tavoittaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Töissä kerroin tämmösestä merkistä ja kaveri sanoi et oli intissä ollu tuon merkkinen lanssi varustuksella joten kyllä pakostakin luulis jostakin löytyvän.Olin uuttera tutkimaan kuorkkeja joissa olis tuollaset navat molemmissa päissä koska taitaa olla ainut laatuaan ja eikös ne ole vielä portaali akselit ?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eestissä ko autoja on ollut ainakin röntgenkuvauslaitteiden alustoina. |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se on suomen armyllä ollu.Pitää tiedustella enemmän ku meen töihin.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Missä käytössä tämä yksilö on ollut?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nuorena kiviä raivaamassa Keski-ikäsenä työkoneen alustana( tästäkin voi löytyä kuva) Nyt eläkkeellä Viimeksi muokannut 4WD : 25.11.2011 00:05 |
|
||||
|
||||
![]()
Pragaa on on ollut suomessa joskus muinoin enemmänkin.Pappani muistaa auton hyvinkin,rauman seudulla on kyseistä merkkiä ollut tietöissä jokusiakin.Heikkilässä turussa on ollut toi lanssi 89 vuonna.
|
||||
|
||||
![]()
tässä olis yksi kuva jos joku haluaa kertoo mikä se on
vähän kyllä liian helppo |
|
||||
|
||||
![]()
Mitään helppoja ole....
![]() ![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
||||
|
||||
![]()
Mistä on tehty alla oleva "Etanoliroihu"
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Peltipakosarja?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
olisko joku tähti moottorin pakosarja
|
|
||||
|
||||
![]()
Tää on joku ruohonleikkurin moottori ilman ölipohjaa?
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä tää on jonku konepyörän alakerta ku on vaihteensiirtäjät näkyvissä
|
||||
|
||||
![]()
600 fzr
|
|
||||
|
||||
![]()
Roihutorvi ei oo pakosarja, vaan jotain alumiiniputkee?
|
||||
|
||||
![]()
täs olis taas yks
ei taho toi kuva tulla toho millään Viimeksi muokannut heku80 : 27.11.2011 08:30 |
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=94213
tuolt löytyy kuva ku en nyt saa sitä toho näkyvii ni en |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ot hihnan kiristin pyörä |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tämä ei ole varsinainen kuva-arvoitus mutta etsippä kuvasta kissa.
|
||||
|
||||
![]()
5cm vasemmasta laidasta, keskellä.
|
|
||||
|
||||
![]() Mikä tämä on???
Huutaa HEP, mikäli tietää, ei paljasteta heti alkuunsa...
![]() ![]() Lisäpisteitä saa mikäli tietää tarkkaan oikein minkä päällä kuvattu... ![]() ![]() Ja joo, nää liittyy jotensakin toisiinsa... ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 14.12.2011 21:23 |
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä mikä mötikkä on, mutta kiskon (ratikka-rautatie) päällä näyttäis olevan...?
![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
däm Däm dämdädädäädä Part 2 | Repro | Linkit | 8 | 27.08.2005 15:25 |
Kaiken maailman kuva-arvoitukset part2... | veejii | Chit-Chat | 11 | 26.08.2005 09:59 |
Part numbers | Mäddi | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 14.01.2004 22:07 |
Which part of PetriSimolin.COM you use? | Lars | This And That | 5 | 24.07.2003 09:34 |