![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Säädin sytytyksen laittamalla merkit kohdalleen, kääntelemällä jakajaa niin että tulee kipinä tulpanjohdon ja vent.kopan kannen välille. Johto paikalleen ja starttaamaan. Lähti kuin ei mitään vikaa ois ikinä ollut. Ryyppy täysillä käyttelin ja vähentelin ryyppyä kunnes oli pohjassa ja vieläkin kävi. Sitten painoin kaasua, ensin varovasti eikä alkaneet kierrokset nousta uudestaan. Polkaisin pohjaan ja moottori sammu tykkänään eikä enää edes lupaillut. Kipinää en uudestaan muistanu testata. Onko se nyt varmasti kaasutin- tai muu syöttöongelma? Bärkkele tän mikään ydinfysiikkalaite pitäis olla.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No voi helavata kun sitä vaan oppii kun pitää sohvaa paikallaan. Täältä http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=82930 löysin vinkkiä mitä menen kokeilemaan kunhan myrsky laantuu. Nimittäin seosruuvia kiristämään, eikös sammuminen polkaistessa yleensä yliannostusta meinaa
![]() Niin ja se ennakko. Muistin että olisi 5 ast, ja eikä ole kun 10 astetta. Uudestaan, sanoivat kaikki s...nan teletapitkin. Se vaan että eikös ne merkit vauhtipyörässä olekin yhden eikä kahden jaolla? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Äsken vinttiremontilta joutessani kävin kokeilemassa ajoituslamppua johon eilen sijoitin. Taattua biltemalaatua kylläkin, mutta kai sen ny sentäs vilkkua pitäis, ei vilkkunu. Kai se täytyy taas haalarit vetää niskaan ja mennä nyrkit rasvaamaan. Ihan vaan tilannetiedotuksena tämä, jos se ny ketään kiinnostaa... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kokeiles heiluttaa virranjakajan akselia. Onko klappia? Veikkaisin, että on akseli väljä, eli jakaja vaihtoon.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Niin, kärjetön systeemi näyttäisi maksavan 130e. Ei paha sinänsä, mutta onko se sitten siinä vai tuleeko muita kustannuksia?
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
1. säilytät nykyisen jakajan mutta korvaat mekaaniset kärjet elektroniikalla. Tämä auttaa jotain mutta kai se jakajan akselin klappi tuntuu tässäkin. 2. heivaat koko jakajan mäkeen, asennat autoon "älyboksin", kampiakselin päähän triggeripyörän (=moottorin asentotieto), uuden puolan ja muita pienempiä kiluja. Tällä systeemillä sytytysennakon pystyy säätämään tarkasti. Pikaisella googletuksella esim. Megasquirtin peruspaketti 459 e. http://www.protoparts.fi/catalog/pro...products_id=45
__________________
Tumpula Racing Team |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään sj410 | tomima | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 20.12.2008 15:54 |
M.sj410 | T.T.T | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 14.01.2008 14:18 |
M:SJ410-85 | Suizaman | O/M/V Muut | 0 | 25.07.2005 14:35 |
M: SJ410 -85 | O/M/V Muut | 0 | 03.10.2004 20:04 | |
M:sj410 | O/M/V Muut | 0 | 02.09.2004 10:48 |