![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() päänahka otti vähä lämpöö tiistaina kontissa ja kun vielä tänäänki.. öö kello on noin.. eilenki tuli käytyä yks ajo niin nyt sitä sitte kirvelee ja aristaa
|
|
||||
|
||||
![]()
Oliko huono mikkihiiri?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Oma tyhmyys kun teen virheellisiä ostoilmoja.
Myyjä lähettää juuri sitä tavaraa mitä ilmoituksessa haluan ostaa. Osat eivät olekaan ihan "bolt-on"-osia ja kehtaan vielä epäillä myyjän lähettäneen väärää tavaraa. Anteeksi Mäksä. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ruoste ja sen korjaaminen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Viihde-elektroniikka ei ole 2v jäppisten kestävää..
..kotiteatteri uusiks.
Broken Back Team #1 |
|
||||
|
||||
![]()
^Koiravanhuksen hammasremontti, 8 jäi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tarttis varaosia omaan kehoon.. Vasen käsi ja oikee jalka ilman särkyjä ja reenattuna , kiitos..
Mömmöö lisää , silmät liikkuu vai miten se ny oli..
Broken Back Team #1 |
|
||||
|
||||
![]()
ihan normaali kolmikerrosnomeximyssy, siinä viä huppu päällä, mulla oli viiksellinen maski/kypärä ja se piti vähä vetää kireelle ku ei kypärän hihna oli vähä sulanut et se ehkä vähän auttoi asiaan, mutta lämmin vähän oli, konttihommat tarttis tehdä keväällä, syksyllä kosteutta niin paljo ettei sitä saa oikein kuivaksi asti, varmaan kertyy sinne kypärän kuuppaan sisälle, kypärät oli kuulemma jotan 135c luokkaa siinä välillä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Kyynärpää mikä pitäs vissiin vaihtaa uniball-niveleen...
|
||||
|
||||
![]()
Selkäkipuunkin löyty syy...
![]() Pari selkälihasjännettä poikki... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |