![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Poistettu Lainaus:
Poistettu |
|
||||
|
||||
![]()
jokos ruvetaa veivaa jotai vaihtoo
|
||||
|
||||
![]()
Tarvii kattoo ku muutama muukin vaihtotarjous tullu mutta eurot olis etusijalla, mutta nekin vähät euron tarjoojat tuntuu katoavan tarjoustensa jälkeen jonnekin...
|
|
||||
|
||||
![]()
Niin no, jos ihan mennään vakavasti otettavan puheen puolelle, niin 2000vm Y61 Patrol 3.0Di. Mittarissa lukema 364tkm, koneella ajettu remontin jälkeen 3000km. Automaagilaatikolla.
-P-
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Monennäköstä tarjottu vaihdossakin mutta eurot olis nyt kovaa valuuttaa niin lasketaan vähän pyyntiä eli 6500e mutta vaihdossa se valitettavasti on enemmän tuo hinta riippuen vaihdokin arvosta... Viimeksi muokannut kares : 20.11.2011 18:54 |
|
||||
|
||||
![]()
Onhan se hiukkasen liian arvokas metsäautotietä rankempaan metsäajoon, ainakin näin meikäläisen tulotasolla. Jooppi kyllä kiinnostaisi, sitä ei voi kyllä kieltää
![]() -P- Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Hmm...sulla näyttäs olevan tuommonen pollekin ei siihen mitään vaihtoo pääsis tekeen (;
|
|
||||
|
||||
![]()
Polle on enemmänkin työkalu, tuon sillä metästä puita pois. Toki ne tulis Joopillakin kiskottuna...
Enemmän kuitenkin harrastelelu ja helpompi kuljetettavana. Mutta kaikki on aina kaupan, kun rahasta pääsee sopimukseen ![]() -P-
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Monenmoista on vaihdossa tyrkytetty mutta ei oikeen mitään todella kiinnostavaa eikä ketään ole katsomassakaan käynyt ,mönkijä olis kovaa valuuttaa etenkin crossimalli mutta euroilla vois irrota edullisesti... Emännän kummipoika tällä taas tänä viikonloppuna hurruuteli eli täysin ajokunnossa mutta onhan tässä monenmoista laiteltavaa jos hienon ja hyvän haluaa... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Porttaali jooppi | kares | Maasturiprojektit | 211 | 26.06.2013 17:40 |
Ostetaan uaz porttaali | timppat | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.08.2010 19:08 |
porttaali hj | titanix | Maasturiprojektit | 106 | 02.03.2009 21:18 |
uaz porttaali | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 11.02.2008 10:15 | |
porttaali | kävikökipiäää | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.01.2007 17:35 |