Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 06.04.2004, 11:16
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

=) mun mielipide noista vääntösauvajousiautoista....että jos sellainen mieto rengastus/maasto-ominaisuudet ei riitä (jos joku 31-32" ja joku 10,5-11,5" levee mahtuu asiallisesti pyöriin) rengastus ei enää riitä ja haluaa korottaa 2" tai yli niin silloin on sama vaihtaa jäykkäakseliseen laitteeseen. Oma arvio nissanin kehittämisestä 32" kumeista ja n. 1,5" tuuman korotuksesta (sauvojen kiristys + riipukkeet taakse) pidemmälle vaatii noin 3000euroa...ja sellainen summa ei oo enää järkevää verrattuna siihen hyötyyn minkä saa... eikä taida saada isompia kumeja ainkanaan leimattua. Jos vaikka tyrkkää ARBin keulaan niin paranee hyötysuhde selkeesti =)

-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Patrollin 3.3 vapari kone+laatikot ym.palikkaa jeppe__ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 29.05.2007 21:34
Palikkaa ruåtsista ari Linkit 0 13.03.2007 21:28
RR:ään palikkaa mch Tekniikka & Jutustelu 7 08.03.2006 07:35
Alumiini koreja Bj ja Jeep ym ym kivaa palikkaa... MakeO Linkit 2 09.04.2005 17:12
Hj korin alle palikkaa?! nuppi Tekniikka & Jutustelu 4 15.09.2004 14:05


Sivu luotu: 07:15 (GMT +2).